Foppa: Jag tyckte det löste sig på ett bra och enkelt sätt.
Bara han får pengar är han väl nöjd... Är så in i h********* trött på det där...
------------------
MVH
9 svar · 203 visningar · startad av skyman
Foppa: Jag tyckte det löste sig på ett bra och enkelt sätt.
Bara han får pengar är han väl nöjd... Är så in i h********* trött på det där...
------------------
MVH
Skrämmande löner.
Men har är tydligen värd vartenda öre..
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,122923,00.html
------------------
rock the cashbah.
Hmpf!
Missade 50 mille för att vara i sverige...
Den mannen är inte bara skadad i foten... ;)
------------------
/A.S
Fan vad ni snackar skit om Foppa... han är ingen diva och blir grymt förbannad då jag hör sånt här skitsnack om honom, men det är klart... 150 miljoner...
------------------
/Mathias Broman
Haschkaka?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
Fan vad ni snackar skit om Foppa... han är ingen diva och blir grymt förbannad då jag hör sånt här skitsnack om honom, men det är klart... 150 miljoner...
Eee´h, vafd fan snackar du om? Det är väl ingen som snakcat skit om Foppa, och påst¨tt att han är en diva?
Ingen människan bör få tjäna så grova pengar, medan hur många miljoner människor som helst går och svälter på jorden. OK ett pat tusen i veckan, men 600 000? Nej, knappast...
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. --
SPiN>
Vad vet du var han stoppar sina pengar? Han kanske ger massor till välgörenhet, och dår är det väl bra om han tjänar mycket - mycket att ge :)
------------------
/A.S
sky> Självklart kan man se det så, men tror du att dessa hundratals ( snarare tusentals ) sportmänniskor verkligen ger större delen av sina pengar till välgörenhet? Det skulle kännas bättre om klubbarna sänkte lönernam och gav öveskottet till välgörenhet. Men dom är väl också giriga och skulle troligtvis behålla pengarna också...
Märk att jag inte säger att Foppa är girig, jag skulle också supergärna tjäna dom hackorna. Dock är det sjukt att man _kan_ få tjäna så mycket. :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. --