Scorade han två! Jaså det missade jag. Var dom snygga eller? :e
------------------
Talet är tankens död
12 svar · 277 visningar · startad av SPiN
Arsenal - Juventus på Highbury, skön match. Fredrik Ljungberg var ju kung, han scorade 2! :o
Varför kan han inte vara så bra i landslaget?! Hoppas det vänder till Juni, ivf...
Avslutar med en liten spark på den redan liggandes Ludmila. http://hem.passagen.se/awesome/ryssfemma/ryssfemma.html
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Man vinner inte silver, man förlorar guld --
Scorade han två! Jaså det missade jag. Var dom snygga eller? :e
------------------
Talet är tankens död
Första var väl inget läckert mål, det var på en retur... Det andra däremot var jäkligt snyggt förarbete av Begkamp, som lobbar fram bollen till Fredde mitt framför mål - som iskallt chippar den över Buffon. Det var snyggt :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Japp, hoppas att han får vara med i VM! Han får dock svårt att peta Allbäck, som det ser ut i dagsläget.
Han kommer inte att kunna peta Larsson, eftersom att han är viktig att ha med då han drar på sig stor bevakning och är stor ute i världen, vilket kommer (förhoppningsvis) lämna luckor i försvaret åt den andre anfallaren. Det är den orsaken jag ser att köra med Larsson, istället för t.ex. Allbäck och Zlatan på topp. Plus att Henke självklart inte är dålig :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Frågan är om Allbäck borde få vara med. Var det Wernersson som sa att det är bättre att ta med en lite sämre spelare men som är positivt inställd till VM. Allbäck var skicklig nog att göra totalt tvärtom, han ser inte möjligheterna i det utan kommenterar bara svårigheterna i gruppspelet. Till Expressen sa han nåt sånt här:
Så fort jag såg resultatet av lottningen så tänkte jag: Nej, det blir för svårt...
Jag håller nog med Werner där, det är bättre att ha med en positiv spelare som lättar på stämningen och sprider glädje istället. Frågan är ju bara vem som skulle kunna ta hans plats? Vilka ska spela på topp? Henke? Zlatan? Vilka finns det mer? Selakovic? Osmanovski? Djordjic? Vilka svenska spelare skulle kunna ta en anfallsplats? Vad tror ni?
------------------
de'nim
Nämn inte namnen Wernersson och Osmanovski :x
Men Wernersson har faktiskt rätt, jag håller med dig. Det var inte vidare optimistisk sagt av Allbäck... Då är det bättre att säga som Patrik Andersson; "Det är det här man spelar fotboll för, att möta alla de bästa lagen i världens största turnering". Det är precis min åsikt!
Sverige har tre-fyra anfallare av bra klass, det är Henke, Zlatan, Allbäck och i viss mån Selakovic. Skulle vara intressant att se hur han klarar sig i landslaget, då han har gjort en jäkligt bra säsong. Räcker inte dessa blir vi väl tvungna att ta tillbaka Brolin :e
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Kollade på VM-krönikan från 94 och jag kan ju bara säga att jag saknar tiden. Brolin, Andersson och Dahlin. Dahlins nick i krysset mot Ryssland är ju för vacker. Och vad är det för inlägg som Andersson får på? :o
Jag röstar för att vi tar tillbaka Dahlin på topp! ;)
------------------
de'nim
Dahlin var kung! :o
Han är troligtvis inte i lika dålig form som Brolin är i heller, så Dahlin funkar! :e
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Det som är mest skrämmande är att jag sett fler och fler som vill se Håkan Mild som offensiv mittfältare. :x
Då kommer man inte långt i ett VM.
Hoppas verkligen att Zlatan och Henke spelar på topp i VM. :)
------------------
swimming at rockaway beach.
Det som är mest skrämmande är att jag sett fler och fler som vill se Håkan Mild som offensiv mittfältare.
*asg*
Haha, jag skrattade högt när jag läste det här faktiskt. Det var riktigt roligt dumt :e
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Tycker mest att det är sorgligt ;)
Anders Svensson måste känna sig hånad.
------------------
swimming at rockaway beach.