Lasse Eriksson var klockren även om Isaksson låg otroligt bra till också.
Japp, Lasse är kung. Isaksson kanske prins, då :)
Fotbollspersonlighet. Hade nån annan en Svennis fått av dom där skulle det vara Tommy. Rätt val tycker jag dock.
Skulle det inte blivit Svennis skulle jag blivit förbannad. Svennis är otroligt bra :D
Mittfältare... Fredrik Ljungberg
Väldigt tveksam. Där blev jag förvånad, tycker att både Rehn och Svensson var lika mycket eller tom mer värda det än Ljungberg.
Japp, jag blev faktiskt också lite chockad. Men sen kom jag på den makalösa säsong han gjort i Arsenal. Att han inte går bra i landslaget är en sak, men han är en av Arsenals bästa spelare. Arsene Wenger brukar ju t.o.m. vila honom när de har andra, viktigare matcher någon dag senare!
Kan nån förklara för mig hur i helsike Åslund (fö även han fostrad i DIF av samma tränare...) kunde vara nominerad?
Nej, det kan jag verkligen inte förklara. Det han gjorde var ju typ att sätta fram foten på bollen, det var ju lagarbetet innan som var snyggt. Men att Johan vann är ju självklart... Hans mål var nästan i samma klass som Riises mål mot Man U ;)
men tummen upp för fotbollsgalan!
Japp, det jag såg verkade väldigt trevligt. Missade dock det mesta, hade själv fotbollsträning... Inomhus, första gången i år. Mycket trevligt :)
Tur att jag hann se Johan få priset för årets mål, hade jag missat det hade jag skrikit och svurit ;)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --