AIK borde försöka bygga sitt lag någon gång istället för att bara köpa "de hetaste spelarna" hela tiden :l
------------------
It aint over until the fat lady sings...
11 svar · 412 visningar · startad av Gandalf
Vad har hänt med gnaget??
Jag håller på dom men deras prestationer motsvarar inte mina förväntningar... Hoppas IFK tar det, jag menar Bajen... usch!!!
------------------
Jag gillar pannkakor, men inte plättar...
AIK borde försöka bygga sitt lag någon gång istället för att bara köpa "de hetaste spelarna" hela tiden :l
------------------
AIK har tappat hjärtat känns det som...
------------------
Jag hoppas innerligt de kan hitta tillbaka till det spel som fanns runt -92, då ett lag utan stjärnor som antogs hamna i mitten av tabellen tog sig till Mästerskapsserien och vann hela klabbet!
På den tiden var det gott om trotjänare, Kimmen, Vadde, Pascal, Dick, Borken, Guld-Gary, Nordin, Kindlund... Nostalgiskt värre! ;)
Haken är väl att när det köps för många / för "bra" spelare låser sig spelet för allihopa, prestationsångesten blir lite väl stor... :l
------------------
:stefan: - formerly known as Q
På den tiden var det gott om trotjänare, Kimmen, Vadde, Pascal, Dick, Borken, Guld-Gary, Nordin, Kindlund... Nostalgiskt värre!
Låter mer som Åshöjden tycker jag ;)
------------------
Åshöjden? Nä, Råsunda heter stadion... ;)
Skämt åsido, det är mycket roligare att titta på fotboll när man kan spelarnas namn utan att behöva jämföra tröjnummer med laguppställningen i matchprogrammet... Då i början av 90-talet mer eller mindre bodde jag på Norra Stå och när en viss back försökte sig på att dribbla vid egna hörnflaggan visste jag att han skulle förlora bollen - då är man på fotboll! :e
Numera har jag 35 mil till hemmamatcherna, så det blir inte så ofta längre... :(
------------------
Då är du mer AIK-are än vad jag är, men med tanke på var jag bor så är det konstigt att jag ens kan kalla mig AIK-are utan att bli lynchad (fråga viking och casca)...
------------------
Född AIK:are trots att jag bor söder om s-holm ,mannen hammarbyare ... så detta kan bli kul.
Sörjer oxå förjer AIK just nu , menjag ser hellre Bajen i topp än IFK
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"
Sörjer oxå förjer AIK just nu , menjag ser hellre Bajen i topp än IFK
Så ska det låta! :D :D
------------------
Det är väl inte så konstigt efter IFK Baksidans härjningar under 90-talet? ;)
------------------
:) Hazze
------------------
/Annelie
""Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls"