Har ni noterat Sveriges U21-trupp som togs ut idag? Några spelare saknas, men jag tror att detta lag skulle kunna slå Landslagets "A-trupp" med lite tur.
Det måste ha varit länge sedan Sverige hade ett så talangfullt U21-lag.
Låt oss titta på en fantasifull uppställning:
MV Andreas Isaksson || Djurgården FÖ Nils-Eric Johansson || Nürnberg FÖ Jimmy Tamandi || Malmö FÖ Mikael Dorsin || Djurgården FÖ Gustaf Andersson || Örebro MI Kennedy Bakirciouglü || Hammarby MI Kim Källström || Häcken MI Bojan Djordjic || Manchester United MI Stefan Ishizaki || AIK AN Fredrik Berglund || Roda AN Johan Elmander || Feyenoord
Då har jag ändå utelämnat toppspelare som: Martin Ericsson, Johan Wiland och Sebastian Johansson och några utlandsproffs som jag har sämre koll på.
Att se detta lag i aktion torde nästan vara intressantare än att se det "verkliga" landslaget.
Angenäm laguttagning. Verkligen.
------------------ Kent-Mustafa undrar: DelPero, vad gillade du intervjun? DelPero svarar: Skybirper är en pervers lappjävel och du låter som en full 30-årig skogshuggare
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server... Reeferhttp://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
------------------ Kent-Mustafa undrar: DelPero, vad gillade du intervjun? DelPero svarar: Skybirper är en pervers lappjävel och du låter som en full 30-årig skogshuggare
Några spelare saknas, men jag tror att detta lag skulle kunna slå Landslagets "A-trupp" med lite tur.
Helt klart. :)
Att se detta lag i aktion torde nästan vara intressantare än att se det "verkliga" landslaget.
Håller absolut med. Finns många lirare i Sverige U21-landslag som är mycket sevärda. Kennedy, Bojan, Källström med flera.
Angenäm laguttagning. Verkligen.
Jepp, hoppas bara Göran Göransson sköter sitt bättre i fortsättningen. Att Bojan nästa valde Juggarna istället för Sverige bara för att Göransson "missat att se honom" är skrämmande. :l
------------------ It aint over until the fat lady sings...
Om några veckor är Kalle Kula matchtränad igen efter gurkaincidenten - då är han med i alla möjliga landslag igen! ;)
------------------
"Det är inte samma sak att lyssna på handboll!"
"Öh, det är höjdhopp..." Insiktsfulla studenter lyssnar på OS-sändningarna från Sydney.
Du har fått positionen bollkalle, med chans att avancera till vattenbärare...
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849