webForumDet fria alternativet

Sveriges mest överskattade spelare

Sport

6 svar · 413 visningar · startad av Hugo

Medlem sedan jan. 2001219 inlägg
Frågan#1

Slatan Ibrahimovich[Inte säker på stavningen] måste vara den mest överskattade spelaren i modern tid. Han har varit duktig i superettan, hur mycket säger det egentligen?
Varför snackar ingen om Pontus Farnerud[Monaco] eller Bojan Djordic[Man United]?

[Redigerat av Hugo den 27 mar 2001]

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Skulle Ibrahimovic vara den mest överskattade spelaren? :q
Du har uppenbarligen inte hört talas om Stefan Rehn! *YÄCK*

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

kim, har du ens sett stefan rehn spela :q

har inget emot zlatan ibrahimovic. mest överskattad kan vara farnerud eller djordic...

fast det finns många.

------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>

Hur kan man betala 80 miljoner för en spelare som inte ens spelat i allsvenskan?
En spelare som av Alex Ferguson pekas ut som klubbens mest talangfulle borde vara mer intressant för landslaget än en som bara dominerat i superettan.
Leif Forsberg(36 år) var målkung i etten i fjol, inte var det någon som ville ha honom i landslaget då.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Har Rehn någonsin gjort något vettigt i landslaget? Har han på något sätt dominerat i något fotbollslag (förutom knattelaget)? Till och med hans fotbollsfilm suger as!

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Jag håller inte med dig. Zlatan är otroligt teknisk och som gjord för internationellt spel. Jag tror han kommer bli mycket framgångsrik så småningom.

Däremot håller jag med dig och Farnerud. In med honom i landslaget! Killen är stjärna i Monaco. Det borde duga :)

Ikväll är det förresten inget annat än seger som gäller. Gärna med tre fyra mål ;)

------------------
It aint over until the fat lady sings...

Kim:
Rehn dominerade ju göteborgs mittfält under deras storhetstid.
Att Tommy Svennson inte kunde låta bli att sätta in honom i VM kan väl vem som helst förstå, Rehn & Mild tvålade ju till vilka motståndare som helst.

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)