Dessutom provat på
- Tennis
- Curling
- Bowling
- Rally
- Slalom
- Snowboard
- Skidåkning
- Sportfiske
- Schack
- Bridge
- Frisbeegolf
- Brudar (he he med tanke på rubriken)
Kan ha missat några!
Alla aktiviteter var nästan avslutade innan både wF startade och jag fick fast lina, annars hade det varit en fullständig omöjlighet :e
Det enda jag håller på med idag är badminton, korpfotboll och löpning.
Kom nu inte och kalla mig sportfåne för jag har ju faktiskt missat både rodel, kanot och segelflygning :e
Dessutom Provat på:
- Motion (first and last time)
- Arbete (iish!)
- Väskryckning
- Hästhoppning (?!)
------------------ When people have problems using a design, it's not because they are stupid. It's because the design is too difficult. (Jakob Nielsen)
Spelade badminton i tisdags och har fortfarande ont i häcken... Kan det bero på att jag inte rört på mig ordentligt sen jag muckade i december -95..? ;)
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
Hmm.. Alltså det där med badminton spelande och arselvärk verkar vara ett vanligt förekommande problem. Har en jobbarkompis som upplevt precis samma sak. Man börjar ju undra lite ;)
------------------ When people have problems using a design, it's not because they are stupid. It's because the design is too difficult. (Jakob Nielsen)
Har spelat fotboll, hockey, tennis och handboll. Just nu lirar jag bara innebandy.
------------------ Nu tänder vi stjärnan på Söder, den lyser i grönt och i vitt, den flammar för systrar och bröder, och laget som är ditt och mitt... forza bajen!
@nders: Mina beräkningar stämmer bra överens med dina. Omkring 700 år bör han vara.
------------------ Nu tänder vi stjärnan på Söder, den lyser i grönt och i vitt, den flammar för systrar och bröder, och laget som är ditt och mitt... forza bajen!
@nders: vis som en 700-årig kanske ;)
eller väldigt ombytlig under min uppväxttid kanske :)
Hade faktiskt klarat av det mesta innan jag fyllde 25.
Ni får ju tänka på att PC'n inte ens var uppfunnen, och kabelteve var inte ens en skrivbordsprodukt.
Förutom brudar och idrott, så vad skulle man syssla med :e