Tycker att Englands landslag är lite hypat. De är inte alls så bra som de tycks tro att de är. De har inte lyckats i ett stort mästerskap sedan 1990. Visserligen är fotbollen enormt stor i England men kraven på Svennis tycker jag ändå verkar för höga.
Tror det kommer gå ganska bra för Svennis ändå trots allt. Han är van att handskas med storstjärnor och divor så det borde inte bli något större problem för honom.
Så är det. Dock bör tilläggas att ett fotbolls lag av högre klass ska byggas med kontinuitet och ha en stabil grund utan en massa nya spelare som är dyrt inhandlade för att visa att klubben har pengar. Svennis har förmågan att se vilka spelare som passar för den typ av spel som han vill utföra på planen. Det finns massor av duktiga spelare i Engelska premier League som kan ta en plats i landslaget. Englands landslag har otrolig support från sina fans och man spelar med nationen i sitt hjärta. Detta skulle vi även behöva få in i den Svenska fotbollen. Här tänker man på pengar och egen framgång.
// Fotboll är ett lagspel, låt det så förbli.
------------------
//Du ska inte slänga vatten över ån.
PHP vs ASP (10 - 0)
Var det nån som såg Sporten på tv 4 i går svennis blir inte lätt att få tag på för journalisterna nu. England har svennis hårt hållen nu, Men jag tror nog att han klarar jobbet galant, bara han inte har med Sheringham... :o
Absurt av FA att försöka lägga en så fet munkavle på Svennis och Grip... Visst har de en poäng i att de säkert skulle favorisera svenska tidningar, men vafaan...
Tänk en engelsk tabloid som inte fick intervjua en engelsman i typ Spanien eller Italien (nä, de är inte så många där nere, men i alla fall!) - då skulle det bli liv i luckan... :l
------------------ To be or not to be - that's not a question!
För Svennis skull hoppas jag att han gör det. Som United-fan vill man ju helst undvika Leverpölspelare i truppen, men Heskey är ruskigt bra. Sen är frågan om Owen platsar. Ser sällan Leverpöl spela, men får känslan att han är lite ojämn. Nu pajjade väl Inter Robbie Keane litegrann. Annars hade han varit given på topp.
Kim
Ja tjena hej, vad är det för kul att springa runt och jaga en svartvit-rutig boll i 90 minuter!? Sen alla slagsmål på arenorna.. Ucsh och fy!
fisken
Jag är människan som ska se till att få fotboll olagligt och därmed bortplockat från världskartan! Det ska bli mindre intressant än knyppling! :)
När jag såg en fotboll senast!? Öhhh, jag tittar helst inte på dem.. Det måste varit när jag var en liten grabb! :)
Sabbar!? Jo tjena hej, om jag fick välja skulle ordet fotboll ändras till xxxxxx precis som alla svordommar! :e