Jaha. Då e vi skåningar allesammans ett par timmar.
Lycka till, MFF!
Edit: hann knappt skriva det där så släpper dom in första baklängesmålet.:(
Jag är nog värmlänning ikväll också.......
53 svar · 5 994 visningar · startad av Danne V
Grattis MFF!
Kanonspel i Glasgow, darrigt värre i returen i Malmö. Dom ska nog tacka Rangers för att dom (Rangers alltså) drog på sig två korkade utvisningar och inte klarade att utnyttja sina chanser och bättre spel.
Men om MFF ska gå vidare i nästa omgång behövs bättre spel.
Jaha. Då e vi skåningar allesammans ett par timmar.
Lycka till, MFF!
Edit: hann knappt skriva det där så släpper dom in första baklängesmålet.:(
Jag är nog värmlänning ikväll också.......
Det här säger väl också lite om hur långt svenska klubblag är från Champions League och Europaspel.
Lider lite med MFF. Det var ju spel mot ett mål. Hade dom inte klantat till det så förbannat nere i Zagreb..... :stud
Lider lite med MFF. Det var ju spel mot ett mål. Hade dom inte klantat till det så förbannat nere i Zagreb..... :stud
Sett till matchen borde de ha klart av det, de hade många riktigt bra chanser.
Här var det lottat!
Group A
FC Bayern München (GER)
Villarreal CF (ESP)
Manchester City FC (ENG)
SSC Napoli (ITA)
Group B
FC Internazionale Milano (ITA)
PFC CSKA Moskva (RUS)
LOSC Lille Métropole (FRA)
Trabzonspor AŞ (TUR)
Group C
Manchester United FC (ENG)
SL Benfica (POR)
FC Basel 1893 (SUI)
FC Oţelul Galaţi (ROU)
Group D
Real Madrid CF (ESP)
Olympique Lyonnais (FRA)
AFC Ajax (NED)
GNK Dinamo Zagreb (CRO)
Group E
Chelsea FC (ENG)
Valencia CF (ESP)
Bayer 04 Leverkusen (GER)
KRC Genk (BEL)
Group F
Arsenal FC (ENG)
Olympique de Marseille (FRA)
Olympiacos FC (GRE)
Borussia Dortmund (GER)
Group G
FC Porto (POR)
FC Shakhtar Donetsk (UKR)
FC Zenit St Petersburg (RUS)
APOEL FC (CYP)
Group H
FC Barcelona (ESP)
AC Milan (ITA)
FC BATE Borisov (BLR)
FC Viktoria Plzeň (CZE)
Bayern München-Man City kan ju bli spännande, United ska promenera genom gruppspelet medan Barca-Milan blir alldeles fantastiskt underhållande! Filosofen vs Zlatan - igen! :e
Ja, det vore tusan om ManU inte promenerar hem gruppspelet med full pott. Om man spelar som mot Spurs i måndags så bör man göra det. Med bra målkvot dessutom. Och så hoppas vi såklart att Shitty åker ut. :e
"Vågar man ens hoppas på Milan ikväll?" får jag ju sätta inom "-tecken efter Patos 25-sekundersmål! Fy satan va gött! Så jäkla gött! :)
Alltså, till och med jag (och det vill inte säga lite) hade också satt 1-1 där på passningen från Messi... Vilken röra och vilka urusla rensningar!
Herregud, Arsenal är körda. Utspelade av Dortmund. 4 nyförvärv på planen från start, 5 + Chamakh i andra. Vilket förfall..
..och exakt där ser vi varför man aldrig aldrig aldrig lämnar en match innan domaren blåser av! Vad tyst det blev på Camp Nou. :e
Men Villas frispark. Klass! (y)
Dortmunds kvittering var ju inte att leka med heller, däremot såg jag inte så mycket av själva matchen förutom sista 20. Men av den tiden hade inte Arsenal särskilt mycket.
Missade tyvärr Milans kvittering.
..och exakt där ser vi varför man aldrig aldrig aldrig lämnar en match innan domaren blåser av! Vad tyst det blev på Camp Nou. :e
Synd att Viasat inte var med på noterna. I skylten efter matchen stod det "Därför vann Barcelona". :OO
Tja, Viasat i ett nötskal med folk som sover i kontrollrummet?
Men i studion sover de inte. De pratar Barcelona, och enbart bara Barcelona. Enbart. Bara. Barcelona. Om jag är kräkless? Ja, och jag längtar till i morgon.
Men i studion sover de inte. De pratar Barcelona, och enbart bara Barcelona. Enbart. Bara. Barcelona. Om jag är kräkless? Ja, och jag längtar till i morgon.
Men herregud, studion? Nog för att vi slipper Sladjan numera, men Wenström är kvar och jag fimpar så snart de visat målen från de andra matcherna. Lugnast för själen så. ;)
Men herregud, studion? Nog för att vi slipper Sladjan numera, men Wenström är kvar och jag fimpar så snart de visat målen från de andra matcherna. Lugnast för själen så. ;)
Vilket innebär ett jävla genomlidande, igår ramlade målkavalkaden in rätt sent om jag inte minns helt fel. Jag kör nämligen samma race.
Spåkärringen kolon förutser: I kväll kommer Dryden x antal gånger upphetsat meddela sin digitala omvärld att Giggs, femtielva år asgammal, gör dittan och dattan och bluttanblä... :moose
Spåkärringen kolon förutser: I kväll kommer Dryden x antal gånger upphetsat meddela sin digitala omvärld att Giggs, femtielva år asgammal, gör dittan och dattan och bluttanblä... :moose
Åh, jag älskar att förpesta andras tillvaro och det verkar ha slagit väl ut. Dessutom spelar ju Giggs, 452 år gammal, sin 45609:e Champions League-match från start vad det verkar. :f :birp
Fast gamla gubbar kan än, det såg vi ju igår.
"Fan, är det verkligen den Seedorf..? Och där är ju Nesta!" :e