Käpprätt i diket! :x
Hur är det överhuvud taget möjligt att det blir på det här viset?
OS | Vancouver | 2010
166 svar · 9 630 visningar · startad av Web-Tor · sida 6 av 9
Frågan, av Web-Tor
Det är dags att dra igång den officiella OS-tråden 2010! Vi börjar med lite tips - hur många medaljer tar Sverige i Vancouver?
Läs frågan i sin helhet →Det svänger fort i OS. Från gårdagens fantastiska insats på stafetten till dagens mediokra insats på hockeyrinken. Nu hoppas jag att Finland håller den nordiska fanan högt.
...det blöir nog svårt mot USA och snudd på omöjligt mot Canada.
4 mål på 14 skott. :(
Nu ere bara att ladda för VM....
Vi får möta Kanada i curling istället :e
Surt som fan, men med det spelet hade vi ändå blivit förnedrade av Kanada.
Jag har inte sett en enda hockeymatch detta OS så denna förlust känns inte något speciellt. Hade inga speciella förhoppningar på laget heller iofs.
Jag väcktes dock av grannens skrik vid 08-tiden imorse och förstod att det var förlust :)
Tre kronor utan medalj... :e
Kanada dominerar... :bire :DIdag blir en bra dag!
Dra något gammalt över dig.
dAEk skrev:
Tre kronor utan medalj...
Kanada dominerar...Idag blir en bra dag!
Eller hur! :(
Det skall bli spännande att se vad damerna klarar av på stafeten idag. Jag har inte så höga förväntningar men jag hoppas bara att Kalla får ta sista sträcken. Sedan tänkte jag ta mig igenom damkronornas bronsmatch också.
Mata inte trollen.
Jag ser nog mest fram emot femmilen nu, den kan bli skoj.
Nu ska jag värma upp inför kvällens OS-tittande med någon mil i längdskidspåret.
En liten hälsning från Finland:
En liten hälsning från Finland:
Ja, hur går det egentligen för Finland i medaljjakten i OS 2010? är det en liten silverpeng hittills eller?
EDIT: SPiN var snabbare.
4 nonsens-guld §e
Ida Ingemarsdotter kör sista sträckan!? Jag förstår mig inte på dom svenska skiduttagningarna...
Nu ska jag värma upp inför kvällens OS-tittande med någon mil i längdskidspåret.
Sådärja, det blev 4x5km klassisk stil för mig. Ska bli skoj att se hur mina tider står sig mot tjejernas 4x10km ;) Jag lär ju få ruskigt med pisk.
Mina tider: 25:48 + 26:49 + 26:57 + 26:57
Ida Ingemarsdotter kör sista sträckan!? Jag förstår mig inte på dom svenska skiduttagningarna...
Nej, inte jag heller. Men de har väl ett lite sargat lag nu. De vill väl ha en 100% frisk åkare på första och sista, gissar jag på.
Men hur fan tänker dem när de eftersänder bronsmatchen i hockey? Samtidigt direktsänder de backhoppning. Vilka jävla stolpskott har de fått in på redaktionen nu?????? Idioter.