Vilka spelar ikväll?
Ja hur går det?
Någon som såg Real igår kanske kan ge mig en kortare resum'e?
Och ikväll smäller det! Redan sjuuuukt nervös :r :birp
16 svar · 903 visningar · startad av Cassady
Ja hur går det?
Någon som såg Real igår kanske kan ge mig en kortare resum'e?
Och ikväll smäller det! Redan sjuuuukt nervös :r :birp
Vilka spelar ikväll?
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.
silfver
Moderator, webForum
Cassady skrev:
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med JAreMANNEN alternativt forumledare@webforum.nu.JAreMANNEN
Moderator, webForum
Esen skrev:
Någon som e lite arg?
Ja, jag vill kunna titta på fotboll. I synnerhet när sådan utannonserats i tablåerna (n)
Cassady skrev:
Ja, jag vill kunna titta på fotboll. I synnerhet när sådan utannonserats i tablåerna (n)
Vilken match, Vilken kanal?
Jag vet inte om följande gäller någon fler match, men i går var det meningen att Real Madrid - Atletico Madrid skulle visas vilket alltså inte blev fallet. Matchen skulle ha sänts på SportExpressen.
Peter S skrev:
Jag vet inte om följande gäller någon fler match, men i går var det meningen att Real Madrid - Atletico Madrid skulle visas vilket alltså inte blev fallet. Matchen skulle ha sänts på SportExpressen.
Och tv4+ utlovade Racing - Barcelona men vid sändningens start visade sig att en rättighetstvist hade satt stopp för detta (n)
Var väl inte TV4:s fel att matchen inte visades. Som jag förstår det så pågår tvisten i Spanien och inget bolag ska kunna visa matchen.
Dock streamades matchen på nätet, så jag såg i alla fall andra halvlek. Ronaldinhos framspelning och Henrys skott i stolpen förtjänade ett bättre öde.
Tydligen så eftersänds matchen kl. 23.
Erik Juhlin skrev:
Var väl inte TV4:s fel att matchen inte visades. Som jag förstår det så pågår tvisten i Spanien och inget bolag ska kunna visa matchen.
Dock streamades matchen på nätet, så jag såg i alla fall andra halvlek. Ronaldinhos framspelning och Henrys skott i stolpen förtjänade ett bättre öde.Tydligen så eftersänds matchen kl. 23.
Ingen har sagt att det var tv4s fel...
Sevillas backklippa Antonio Puerta, som kollapsade under matchen i helgen, avled idag av sviterna efter den hjärtinfarkt som han ådrog sig i omklädningsrummet efter den första kollapsen.
Han har sen dess legat på sjukhus i Sevilla, och drabbades av nio hjärtstillestånd fram tills idag, så hans liv inte längre gick att rädda.
Antonio Puerta blev endast 22 år gammal. Han debuterade i det spanska landslaget, la selección, mot Sverige på Råsunda i EM-kvalet då han fick spela nästan hela andra halvleken. Antonios fru är idag gravid i åttonde månaden, så tankarna går naturligtvis till hans familj i detta nu.
Kim skrev:
Sevillas backklippa Antonio Puerta, som kollapsade under matchen i helgen, avled idag av sviterna efter den hjärtinfarkt som han ådrog sig i omklädningsrummet efter den första kollapsen.
Han har sen dess legat på sjukhus i Sevilla, och drabbades av nio hjärtstillestånd fram tills idag, så hans liv inte längre gick att rädda.
Antonio Puerta blev endast 22 år gammal. Han debuterade i det spanska landslaget, la selección, mot Sverige på Råsunda i EM-kvalet då han fick spela nästan hela andra halvleken. Antonios fru är idag gravid i åttonde månaden, så tankarna går naturligtvis till hans familj i detta nu.
Fan vad tragiskt. Vila i frid :(
Somliga säger att det bästa som hänt dom är att få barn...
Idag har jag avnjutit 3 kalla öl framför Liverpool - Birmingham. Förvisso en tråkig tillställning men ändå en lördagseftermiddag som en sådan ska vara.
Men vad händer sen?!? Kom just hem och förbannade världen över taskigt TV-utbud och därmed utebliven spansk liga och inser att bostadsvärden äntligen fått tummen ur! Ännu bättre blir det när jag läser följande!
Det finns en Gud och han älskar mig. Bli pappa? nej tack! :birp
För övrigt undrar jag hur macho snubbarna i Sevilla känner sig när dom måste lira i skrik-rosa dräkt. Dom ser ut som om dotterns plyschkanin. :D
here we go again! Öppna bärsen pojkar och flickor! (y)
ja vad säger man. Nästan lite tråkigt att dom avgör så tidigt ;)
Nä skojar bara, två matcher i rad avgörs första halvtimmen.
och vem fan vågar nu påstå något annat än att Messi är bäst i världen? Hävdar man något annat än att Messi regerar fotbollseuropa just nu är man dum i huvudet och borde inte ens få titta på fotboll!
WOOOW!!!! (y) (y) (y)
När allt annat går emot en står Barca upp! Kan du säga samma sak om ditt lag?