webForumDet fria alternativet

TACK täby...

Sport

56 svar · 1 648 visningar · startad av Esen

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg
Frågan#1

3-1 i matcher och där försvann gnagarna...

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Till alla som läser:

Alla djurgårdare är inte lika dumma i huvudet. Vissa av oss har intelligens, ödmjukhet, taktkänsla (och ibland även förmåga att inte uttrycka oss som grottmänniskor).

Grattis AIK till SM-guldet i damhockey!

Heja AIK, fan ta alla trångsynta troll.

Medlem sedan maj 20031 472 inlägg

Underbart skrivet @nders. Det är uttalanden som Esens som gör att jag tycker det är jobbigt att vara på ishockey- eller fotbollsmatcher!

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Till alla som läser:
Det finns dom som inte är djurgårdare men ändå hatar AIK :)
Skämt åsido, av någon anledning kan jag dock inte låta bli att känna skadeglädje här. Främst mot de arroganta skinheads i AIK-klacken som har ett sinne lågt under medlet på en mellanstadieklass trots att de är i 40-årsåldern.

Annars, bra inlägg snabeln :)

Om man ska vara lite seriös så tror jag ändå att det här är bra för innebandyn. Kul att otippade lag går så bra. Helsingborg ger ju Warberg en ordentlig match också.

Medlem sedan mars 2003664 inlägg

Bra för innebandyn ja, men nu blir det ju ingen spänning i det hela längre.... Pixbo kommer ju vinna nästan för lätt nu! :e

Glöm det, Storvreta tar hem det här! :)

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Nu kan vi med glädje se framemot alla glada trådar som kommer att skapas när Djurgården åker ut... då ska t.o.m. jag som inte ens är intresserad av fotboll skapa en.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jepp, Djurgården kommer den här säsongen vara det laget som åker ur allsvenskan... ;)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Erik Juhlin skrev:

Jepp, Djurgården kommer den här säsongen vara det laget som åker ur allsvenskan... ;)

Det kan det vara värt!

Medlem sedan mars 2000402 inlägg

Såg matcherna live och det var underbart att se Täby vinna över AIK. Otroligt härlig stämning på läktarna :)

Pixbo blir svåra, men inte omöjliga.

Jag är tveksam till om Täby kan skrälla igen men sen pratar vi ju innebandy också :) Allt kan hända.
Är det fortfarande den där dryga speakern på Täbys hemmamatcher, mibbe? ;)

Dryga? Tänker du på han som var på tv-matchen mot Storvreta? Det misstaget lär ALDRIG göras igen. Var INGEN som gillade honom. Dave Nörd eller vad han nu hette ...

Japp, det är honom jag tänker på. Skönt att även Täby insåg att det inte var någon hit. Det är den enda matchen i Tibblehallen jag sett så jag trodde alltid han huserade där.

Tack och lov så kommer han ALDRIG tillbaka :)

Medlem sedan mars 2003664 inlägg

Coolt, är vi 3 pers här på wF som gillar innebandy? Det var mer än vad jag visste! Och dessutom tycks vi hålla på tre olika lag också! :e

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg

Ode skrev:

Coolt, är vi 3 pers här på wF som gillar innebandy? Det var mer än vad jag visste! Och dessutom tycks vi hålla på tre olika lag också! :e

4 t.o.m... Precis som alla andra från Mölnlycke tror jag starkt på Pixbo även i år. Skulle gissa att Warberg kniper den andra finalplatsen men där tar det nog stopp för WIC ;)

greyhound skrev:

Underbart skrivet @nders. Det är uttalanden som Esens som gör att jag tycker det är jobbigt att vara på ishockey- eller fotbollsmatcher!

Om vi nu ska skilja på fotboll, ishockey och innebandy kan jag kontra med att det är sådana som AIK ständigt mönstrar på läktarna som gör att jag tycker att det är jobbigt att vara på innebandymatcher...

Jag hoppas att Täby vinner imorrn så det blir en fjärde semifinal nästa torsdag :) Förlänga festen, sen tror jag att Pixbo tar hem både semifinalserien och även finalen, som jag för övrigt tror blir mot Warberg :)

Så vad tror ni om kvällens matcher? Mitt eget amatörtips lyder:

Storvreta-Warberg 5-4
Täby-Pixbo 3-6

Någon som vill vara med och tippa? Vinnaren får en digital stor stark! :birp ;)

Amatörer såväl som "proffs-tyckare" tippar fel just nu, i alla fall angående Täby. :-)

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)