webForumDet fria alternativet

Spelservice - styktipset

Sport

4 svar · 1 054 visningar · startad av Dryden

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Frågan#1

Så har då ännu en av mig välbesökt sida gått i graven och när nu Vinstraden inte längre har stryktipsförslag så jagar jag ytterligare alternativ till Ralf (som ger förslagen hos SvenskaSpel), som jag inte ser någon större hjälp i.

Var brukar ni hämta era tipsförslag? På webben? Eller köper ni tidningar? Vet att Eskil i Expressen brukar ha bra inlägg och synpunkter men sedan det trevliga förslaget presenterades för mig för över ett år sedan så har jag nog bara köpt fredagstidningen en enda gång. :OO

Så, stryktipsförslag online är det jag letar efter.

Ingen?

Medlem sedan mars 20051 070 inlägg

Tidigare så hade jag ett program som hette Radsoft, http://radsoft.se/Main.asp?P=1
som fungerade bra. Fick tidigare i veckan ett mail om att de hade kommit med en ny version.
Annars så tror jag att man kommer långt med de olika dagstidningar som finns.
Själv så brukar jag gå på känsla och mest ta in information gällande skador och eventuella avstängningar och annat som kan påverka.
Min erfarenhet är att ju mera man försöker läsa in ju mera förvirrad blir man.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Hur är det med tidningarna då? Har inte dom några sådana tipsförslag inför varje omgång? (menar då online)

Jag vill ju ha Expressens Eskils förslag men det är bara fredagens tidnignsbilaga som har dem (inte nättidningen), och mina försök att komma ihåg det har hittills varit förgäves. ;)

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)