webForumDet fria alternativet

Fotbollsgalan

Sport

8 svar · 551 visningar · startad av esra

Medlem sedan okt. 2000101 inlägg
Frågan#1

Vad säger ni om spektaklet? Ska man skratta eller gråta?

Medlem sedan jan. 20013 582 inlägg

gråta helt klart... Ett pretantiöst spektakel utan dess like... urk!

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Va? Är det någon som tittat på galan? Det enda som möjligen skulle vara intressant är att se huuur kort klänningen var... Och Marta är inte ens nominerad??? Näe, jag passar.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Jag skrattar mig fördärvad. Bara motiveringen till Ljungbergs guldboll känns pinsam.
För en enastående insats under VM, och för att han ledde sitt klubblag till den största internationella framgången under dess historia...
Jo tjena! Mig veterligen så gjorde exempelvis Larsson lika många mål i VM, plus att människan ledde sitt klubblag till seger i såväl den spanska ligan som i Champions League. Att finalen spelades mot just Ljungbergs Arsenal, gör det hela ännu roligare. Hur kan man förakta två framspelningar av Larsson, som faktiskt avgjorde hela finalen?

Men det hela kanske är lite typiskt svenskt. Vi är så nöjda med att komma tvåa... VAR FINNS VINNARSKALLEN?!? x(

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Kim skrev:

VAR FINNS VINNARSKALLEN?!? x(

På Larsson och Ljungberg?

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Möjligtvis hos Larsson. Gör man som Ljungberg, alltså att fejka(?) skador vid hälften av samtliga landslagssamlingar, så anser jag inte att man är värd detta priset. Ge det till någon som verkligen alltid gör sitt yttersta vid varje match - och som faktiskt fick ett fantastiskt pris igår - Tobias Linderoth.

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Fotbollsgalan är bara trams. Pinsamhetsstämpeln kommer aldrig gå att tvätta bort. I flera år har jag åtminstone sett lite grann av den, men igår orkade jag helt enkelt inte bry mig. Den kanske har bättrat sig, inte vet jag, men med tanke på hur tyst det varit kring den så tvivlar jag på det. :p

Medlem sedan maj 2004693 inlägg

Jag tror att det var CSI NY som jag valde att titta på istället.
Fotbollsgalan är ett skämt. När skämtscenerna och Almenäs' klänning får större rubriker än Ljungberg, ja då ska man nog lägga ner skiten...

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Oj, den missade jag helt. Eller, missade jag nåt? ;) Haha, usch, allt sånt där tycker jag bara är trams. Skippa Melodifestivalen och Bingolotto också.

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)