Barcelonas spel är riktigt bra! Och listig frispark! :D
Champions League 06/07
78 svar · 3 362 visningar · startad av Ode · sida 2 av 4
Frågan, av Ode
Precis nyligen har grupplottningen för Europas finaste klubblagstunerig skett. Så här ser grupperna ut: Grupp A FC Barcelona Chelsea Werder Bremen Levski Sofia Grupp B Inter Bayern München Sporting Lissabon Spartak Moskva Grupp C Liverpool PSV Eindhoven Bordeaux Galatasaray Grupp D Valencia Roma Olympiakos Shaktar Grupp E Real Madrid Lyon Steaua Bukarest Dynamo Kiev Gr
Läs frågan i sin helhet →Det här blir ett kärt återseende av Atatürk Stadium - 25 maj 2005 kommer jag aldrig att glömma... (y)
Tabellsegern så gott som segrad och Dudek i mål. Hade jag de där lyxkanalerna skulle jag se det... ;)
Mitt tips stämde ju ganska bra, även om Barca var långt ifrån lika dominanta i 2:a halvlek som i 1:a.
Guily gör en strålande 1:a halvlek och Ronaldinho är bra som vanligt men matchens lirare tycker jag är Puyol, prickfri matchen igenom!
Liverpool-Barcelona hade varit en trevlig match att se live. Båda favoritlagen. :)
Men något känns mer möjligt är Bayern München-Real Madrid. Kan va ganska kul att köra ner tillsammans med en bayern-fan och en galen spanjor som är skribent för SvenskaFans Madrid-sida. :)
Allians Arena ska va en ganska schysst arena också...
Får man fråga vem denne galna spanjor är? Moises? Broberg?
Carlos Holmberg... Såg förresten att du kommenterade hans Raul trotjänar-artikel... :)
Menar du eländet, där han skrev, att Ronaldo skulle ha varit en av Real Madrids största genom tiderna, samtidigt som han inte yppade ett ord om Zizou? ;)
Men jag är väl färgad, antar jag. Det är väl ingen hemlighet, vad jag anser om Real Mierda... förlåt, Madrid. §e
Jo precis, han erkände t.o.m. för mig att han via copy/paste råkat ta med nån spelare som itne äns spelat i RM. :)
Haha... Ja där ser man. :e
Idag sätter CL igång igen, härligt!
Hoppas verkligen att Lille piskar upp Manchester idag, även om min tipskupong säger motsatsen. :p
Det var ju synd att tipskupongen gick in... ;)
Bra omgång annars, Chelski fick bara oavgjort mot Porto och Liverpool vände och vann mot Barcelona - weee! (y)
Fräckt med Bellamys golfsvingfirande efter målet och sen spelar han fram Riise till nästa mål - sinne för dramatik finns. ;) :e
Härlig match i Milano också, men tycker synd om Inter. Dom förtjänade vinsten.
Tufft, tufft för Barca nu! 2 mål på Anfield är inte det enklaste...
Chelsea hade riktigt tur som fick 1-1 nere i Porto, jag följde den matchen lite halvt om halvt och det skall sägas att Porto var det klart bättre laget!
Inget direkt skönspel på Olympiastadion i Rom, men jag tror att Lyon klarar att ta sig vidare.
Aj aj aj, jag skulle inte vilja vara Barcelona-supporter idag. Bedrövlig insats första 30 min i matchen mot Lpool.
Sådärja, det där var en bättre förlust än den senast på Anfield. :e
..och ikväll hoppas vi på att Lille får en Lidnersk knäpp. ;)
:stefan: skrev:
..och ikväll hoppas vi på att Lille får en Lidnersk knäpp. ;)
Hoppas kan man ju alltid. Inte för att jag gör det, snarare tvärtom.
Ska bli intressant att se hur henke preseterar. :)
Dryden skrev:
Hoppas kan man ju alltid. Inte för att jag gör det, snarare tvärtom.
Nä, jag vet ju att du tillhör den mörka sidan... ;)
Jag tycker det var bra att Ronaldo fick ett gult för sin filmning. Jag gillar inte honom alltså... :l
silfver skrev:
Jag tycker det var bra att Ronaldo fick ett gult för sin filmning. Jag gillar inte honom alltså... :l
Ja, om han inte gjort sitt specialmove så hade han nog inte fått gult heller. Backen var ju på Ronaldos fötter, som dock förstärkte på ett inte särskilt trovärdigt sätt.
Just nu är ju den matchen förövrigt ett riktigt förstklassigt sömnpiller.
..och vad faaan sysslade mittbackarna med där? Var på picknick? x(
Släpper man ett sånt läge till Henke blir det mål ... och det blev det ju.
Nåja, en anledning så god som någon till att stänga av burken och kliva i säng. ;)