4km? Det tar ju lika kort tid som att baka en pizza en normalhektisk lördagkväll. femtonminuterenkvart.
Men grattis till det stora steget! Du kommer bli fittast i rättssalen! Och alla vet ju vad fitthet leder till!
7 svar · 463 visningar · startad av magnusfeldth
Puh, kommit just ur duschen efter min andra springrunda denna sommar. Är sedan tidigare helt otränad (förutom att jag cyklar en kvart varje dag till jobbet... och det är lika långt tillbaka) men gav mig ändå ut för en vecka sedan på en halvmil lite halvt omotiverat. Idag var det dags igen, 4 km blev det...
Var med och stötta magnusfeldth till nya höjder av sundhet!
Vi syns på Stockholm marathon om några år! :P :birp
4km? Det tar ju lika kort tid som att baka en pizza en normalhektisk lördagkväll. femtonminuterenkvart.
Men grattis till det stora steget! Du kommer bli fittast i rättssalen! Och alla vet ju vad fitthet leder till!
Idag bidde det en mil :)
magnusfeldth skrev:
Vi syns på Stockholm marathon om några år! :P :birp
Riktigt kul (y) , menStockholm? Jag vill se dig i Östersund där du kan börja med kortare varianter.... ;)
Är själv mitt uppe i en lansvägstafett, St Olavsloppet.
Sprungit tre dagar i rad:
Onsdag 15,1 km, tid 01:08:24
Torsdag 8,8 km (uppför hela vägen) tid 00:38:46
Fredag 7,1 km tid 00:31:26
och nu bara lördag kvar! ;) :)
Vill du komma 2007 kan jag ordna plats åt dig! ;)
Jag bjuder på inspirationen men nästa gång kommer det faktura. ;)
Kul att du var ute och kul att du testade på milen. Banan runt kanalen är rätt flack och bra som "uppvärmning" inför exempelvis Ursandsmilen, som är hyfsat tung. Den sitter i mina ben idag nämligen, och lär väl så göra även i morgon. ;)
En mil till idag... gav mig på ett försök för några dagar sedan men då sa vänsterfoten nej efter bara några hundra meter och jag fick linka hem. Idag kände jag av den efter några kilometer men inte alls lika mycket.
Sluttiden blev bra för en otränad kille: 54 m door to door (inklusive låsa + gömma nycklar + hitta nycklar + låsa upp)
Filippo, 2007 låter lite tidigt... 2008? ;)
Hur går det med träningen, Feldth?