Nästa år så spelas ju inget VM. Då hade det väl varit en bra idé att köra ett klon-VM. ;)
Alltså samma spelare klonad till elva. Målvakt, försvar, mittfält och anfall består av samma person.
Vilka spelare borde representera de olika landslagen och vilket lag vinner? :)
Själv tror jag på England med 11 st Steven Gerrard! :D
Haha, det skulle vara kul att ha ett lag med 11 Totti. Tänk då dessutom om Lag Totti skulle möta lag Totti. De skulle inte göra något annat än att spotta på varann. :P
Nästa år så spelas ju inget VM. Då hade det väl varit en bra idé att köra ett klon-VM. ;)
Alltså samma spelare klonad till elva. Målvakt, försvar, mittfält och anfall består av samma person.
Vilka spelare borde representera de olika landslagen och vilket lag vinner? :)
Själv tror jag på England med 11 st Steven Gerrard! :D
Jag vill ha elva Stefan Schwarz som jagar omkring med tom blick på mittfältet och glidtacklar alla som inte är i samma lag. För att citera Nöjesguiden.
Jag vill ha elva Stefan Schwarz som jagar omkring med tom blick på mittfältet och glidtacklar alla som inte är i samma lag. För att citera Nöjesguiden.
Hehe, jag har faktiskt funderat på vilket landslag som varit bäst om alla va tvungna o ha samma efternamn.
England t.ex. har ju Joe/Ashley/Andy/Carlton Cole och säkert ett gäng till Coles som kan spela fotboll.
Men Sydkorea hade nog tagit hem det! :D