webForumDet fria alternativet

Var kommer du att se fotbolls-VM 2006?

Sport

20 svar · 1 097 visningar · startad av m_soderlund

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg
Frågan#1

Ja, var kommer du att se fotbolls-VM 2006?

Jag själv kommer nog återfinnas på O'learys Götgatan större delen av VM-kvällarna.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Eftersom ingen har svarat så tråkar jag mig och säger att jag kommer strunta i denna "folkfest" precis som jag struntade i schlagerfestivalen.
cat ~/fotbolls-vm > /dev/null

Medlem sedan okt. 2005145 inlägg

nitro2k01 skrev:

Eftersom ingen har svarat så tråkar jag mig och säger att jag kommer strunta i denna "folkfest" precis som jag struntade i schlagerfestivalen.

Jag gör precis likadant som dig eftersom att jag hatar fotboll....att springa fram och tillbaka på en gräsmatta och jaga en bit grishud förstår jag inte nöjet med. Och det gagnar mig inte ett skit vare sig sverige vinner eller inte så varför bry sig?

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..så varför överhuvudtaget skriva i denna tråd då? :bla

Paraguaymatchen kommer jag se i Atlantistältet på Hultsfred, resten av matcherna blir antingen hemma i soffan eller på O'Learys - beroende på öl/chipstillgången hemmavid. :e

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Tja, jag har köpt en ny tv så jag måste se skiten på den. Jag ser mer fram emot att öppna ölen och käka chips än att se på fotbollen måste jag erkänna. Men lite kul är det ändå. ;)

Medlem sedan maj 2005562 inlägg

Blir nog på en bar/pub i Grebbestad.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Har inget planerat än, men de första matcherna (inklusive Sveriges match på lördag) lär bli av någonstans i Östersund. Förhoppningsvis lyckas jag skrapa ihop ett gäng som är mer eller mindre intresserade. ;) Sedan blir det i Trollhättan och Vänersborg resten av sommaren.

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

m_soderlund skrev:

Ja, var kommer du att se fotbolls-VM 2006?

På en TV, även om jag föredragit att se det live. Vi får väl se vilken storlek det blir på TVn, avancerar vi en bit blir det nog både större TV och livligare omgivningar :e.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Har precis köpt TV, så det blir nog att jag ser ganska många matcher på den. Men nog troligt att jag sitter på Tivoli och kollar några matcher också.

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Coccozz skrev:

På en TV, även om jag föredragit att se det live. Vi får väl se vilken storlek det blir på TVn, avancerar vi en bit blir det nog både större TV och livligare omgivningar :e.

Vi delar inställning :birp

Medlem sedan okt. 2005541 inlägg

Här kan ni redan se hur det går: World Cup Forecast :moose

Mozfan skrev:

Här kan ni redan se hur det går: World Cup Forecast :moose

Bah! Skulle vi förlora mot England?? Tillåt mig :L

Medlem sedan okt. 2005541 inlägg

celia skrev:

Bah! Skulle vi förlora mot England?? Tillåt mig :L

Kan vi väl göra? ;)
Nåväl, det är en engelsman som har sidan, så det kanske är förståeligt så här innan VM ens har börjat. Han kommer att uppdatera och justera sina "förutsägelser" allt eftersom matcherna spelas, för att försöka pricka in rätt lag i semi. :h

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Grattis Göteborg. Jäkla tur att jag är i krokarna snart! :birp
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=279508

Mozfan skrev:

Kan vi väl göra? ;)

*lalalalalalalalallaaaaaa*

Medlem sedan feb. 20011 198 inlägg

Inte!

Medlem sedan maj 20033 218 inlägg

Zpookey skrev:

Jag gör precis likadant som dig eftersom att jag hatar fotboll....att springa fram och tillbaka på en gräsmatta och jaga en bit grishud förstår jag inte nöjet med. Och det gagnar mig inte ett skit vare sig sverige vinner eller inte så varför bry sig?

Trycka ner tangenter hela dagarna som ändå åker upp för det mest borde ju ge lika lite!

Klart vi skall se fotbollen, blir att samla ihop ett gäng och heja hej vilt!

:birp

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Paraguay ser jag ju live, England matchen i Ystad på storbild antagligen och på lördag hemma med polare :)

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Hemma framför TV:n.

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Hemma och antagligen även på någon krog.

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)