webForumDet fria alternativet

Slaget om norra London...

Sport

11 svar · 418 visningar · startad av Cassady

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg
Frågan#1

Arsenal - Tottenham på Canal+ Sport klockan 13.45! (y)

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Liverpool i FA-cup final! (y)

Erik Juhlin skrev:

Liverpool i FA-cup final! (y)

Lysande insats idag!

/me sympatiserar med alla lag som slår Chelsea ;) :birp

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Henrys kvittering var av världsklass. Han får vad som helst att se enkelt ut. Som idag, bara en enkel touch och bollen var otagbar. Ja, vi får inte glömma framspelningen heller, inte så tokig. :)

Jepp, riktigt kul att se Liverpool när de spelar som de gjorde idag. :)

Erik Juhlin skrev:

Jepp, riktigt kul att se Liverpool när de spelar som de gjorde idag. :)

Även om det tar emot lite måste jag säga att Gerrard är en av Europas absolut bästa mittfältare. I mina ögon är han bättre än Lampard! ;)

Jo, för o va on-topic. Henrys mål var riktigt grymt. Fin framspelning av Adebayor också. :)

Vet dock inte vilka jag helst vill se i Champions League nästa säsong. Kul med uppstickare som Tottenham. Arsenal o andra sidan verkar ha något bra på gång med alla sina unga spelare.

Erik Juhlin skrev:

Jo, för o va on-topic. Henrys mål var riktigt grymt. Fin framspelning av Adebayor också. :)

Vet dock inte vilka jag helst vill se i Champions League nästa säsong. Kul med uppstickare som Tottenham. Arsenal o andra sidan verkar ha något bra på gång med alla sina unga spelare.

Jag gillar Tottenham. Ryktet säger att det var ett riktigt "Champange-lirar-lag" för ett par decennier sen :birp

Hmm, jag e långsam på o svara på inlägg.

Jepp Gerrard är bra, men han var inte så bra som han brukar vara i den här matchen.
Kewell och Xabi Alonso däremot var riktigt bra. :)
Sen så känns Luis Garcia som den målfarligaste där framme. Inte helt fel o lira med Crouch som targetplayer och låta Garcia komma med fart bakifrån.
Backlinjen var som vanligt stabil förutom Riises nick till Drogba. Men honom får man ju förlåta för att han gjorde 1-0 målet. :)

Erik Juhlin skrev:

Hmm, jag e långsam på o svara på inlägg.

Jepp Gerrard är bra, men han var inte så bra som han brukar vara i den här matchen.
Kewell och Xabi Alonso däremot var riktigt bra. :)
Sen så känns Luis Garcia som den målfarligaste där framme. Inte helt fel o lira med Crouch som targetplayer och låta Garcia komma med fart bakifrån.
Backlinjen var som vanligt stabil förutom Riises nick till Drogba. Men honom får man ju förlåta för att han gjorde 1-0 målet. :)

Jo 2-1 mot Chelsea är väl förlåtligt ;) Crouch upplever jag som ett litet frågetecken dock :( Jag hör till dom som gärna hade sett Owen återvända :( Owen hör hemma i L. han kommer inte till sin rätt någon annan stans. Av samma anledning uppskattar jag att Gerrard valde att stanna kvar. Tror inte att han hade gjort lika bra ifrån sig någon annan stans. I L är han kung!

Rejält off topic just nu men va *** :) :birp

Håller inte med dig om Owen. Han var bra i Real Madrid när han fick lira. Lite som Henke i Barcelona. Gör mål när de får hoppa in.
Och nu i Newcastle har han varit bra fram till sin skada.

Men visst, hade inte haft något emot att se honom i Liverpool. :)
Crouch kan vara bra att ha i laget i vissa matchsituationer. Men funkar inte så bra som kontringsspelare.

288 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
148 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
134 ms — ändringar (db)