webForumDet fria alternativet

Allsvenskan i TV4

Sport

9 svar · 751 visningar · startad av dea

Medlem sedan dec. 2002387 inlägg
Frågan#1

Det trodde jag aldrig!!

Medlem sedan mars 2004662 inlägg

Yes! (y) Glöm inte bort att dom har Serie A och la Liga med! :bire

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Yes? Skulle snarare använda ord som MIERDA. Måtte man sparka ut Kåmark, Perlskog, Wennström med kollegor med arslet först och istället försöka få några vettiga kommentatorer från Canal+. TV4 har en expertkommentator med vettiga inlägg - Magnus Hedman. Resten, och då syftar jag främst på Hasse Holmström, är rent ut sagt katastrofala i sina analyser.

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Jag har precis sagt upp Canal+ och Säsongskortet, så detta var utmärkta nyheter :birp

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Allt detta fjantande 23 personer runt en boll på cirka 23 cm i diameter
Så nu måste man ratta in Z tv för formel1

Kolla på söndag Något viktigt kan hända!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Kim skrev:

Yes? Skulle snarare använda ord som MIERDA. Måtte man sparka ut Kåmark, Perlskog, Wennström med kollegor med arslet först och istället försöka få några vettiga kommentatorer från Canal+. TV4 har en expertkommentator med vettiga inlägg - Magnus Hedman. Resten, och då syftar jag främst på Hasse Holmström, är rent ut sagt katastrofala i sina analyser.

Instämmer till fullo.

Medlem sedan dec. 2004290 inlägg

Kim skrev:

Medhåll. Men även Hedman kan vara aningen dryg emellanåt, humorlös rentav. Hasse är en idiot.

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Trist med Allsvenskan i TV4...

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Wenström tidigare idag; "GAIS leder allsvenskan!" :OO

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Lasp skrev:

Allt detta fjantande 23 personer runt en boll på cirka 23 cm i diameter

Mer fjantigt att sitta i en bil och köra runt runt. Dessutom ännu mer löjligt när det inte händer mycket förutom vid start och depåstopp.

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)