webForumDet fria alternativet

Någon som skall se Man U...

Sport

19 svar · 853 visningar · startad av Cassady

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg
Frågan#1

... - Blackburn om en minut?

Medlem sedan mars 2004662 inlägg

Om jag hade canal+ så... :( :bla

karlj87 skrev:

Om jag hade canal+ så... :( :bla

Viasat Sport 2 idag ;)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Cassady skrev:

Viasat Sport 2 idag ;)

...och det är just därför jag inte ska se Man Utd ikväll. :l

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Tyvärr inte.. men mål av Van the Man i 8:e minuten redan. Bådar gott, hoppas United kan fortsätta i samma stil! (y)

m_soderlund skrev:

Tyvärr inte.. men mål av Van the Man i 8:e minuten redan. Bådar gott, hoppas United kan fortsätta i samma stil! (y)

1 - 1 just när jag läste m_soderlunds inlägg :p

Medlem sedan feb. 2003531 inlägg

Skulle också vilja ha Viasat Sport ibland, skulle vilja se lite fotboll ifrån the Championship, men det är inte ofta man är avundsjuk på de som har den kanalen.

Heja Blackburn :p

Zwery Zen skrev:

Skulle också vilja ha Viasat Sport ibland, ... , men det är inte ofta man är avundsjuk på de som har den kanalen.

Champions League suktar jag efter, men i övrigt stämmer det. Inte särskilt mycket sevärt i övrigt i mina ögon.

Medlem sedan feb. 2003531 inlägg

Oftast räcker det med matchen på ZTV tycker jag, det är bara ibland jag tycker att de visar samma lag lite för ofta.

2-1 till United, slutresultat. Sahas 2-1-mål var en pärla av klass. Vilken touch! Manchester United mot Wigan i finalen då. Yaaaaaaaiiieee! :D

Fantastiskt vackert mål av Saha! (y)

Dryden skrev:

Fantastiskt vackert mål av Saha! (y)

(y) (y)

/red
even though "He's sold to the USA" ;) :birp

Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Hoppas Wigan kan skrälla ytterligare en gång!
Man U är fel lag för mig...håller på "Pool", men det går ju inget vidare för dem i ligan...men men...

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

ZTV och Viasat Sport 1 räcker ganska bra. De två mest intressanta CL matcherna + att ofta så eftersänds en tredje. :)

Riffles: Går det inget vidare för Liverpool i ligan? De ligger 3:a med 4 poäng mindre än Man U och 2 matcher mindre spelade. Förlusten mot Man U var första på ett bra tag...
Visst de lär inte gå ikapp Chelsea, men det gör inget annat lag heller...

Erik Juhlin skrev:

ZTV och Viasat Sport 1 räcker ganska bra. De två mest intressanta CL matcherna + att ofta så eftersänds en tredje. :)

Lite OT nu men visst räcker väl ZTV, och Viasats övriga utbud motiverar inte direkt att skaffa dem.

Tyvärr bidrar fenomenet med ZTV som Zwery Zen nämnde, att man visar samma lag lite väl ofta. Vid ett tillfälle visade ZTV exempelvis Juventus (förmodligen "bara för att") hemma mot Tel Aviv eller något i den stilen medan Real Madrid tog emot Roma hemma, som blev en sjuhelvetes målfest. Visst, det säljer ju förmodligen att lägga de mest intressanta matcherna bakom lås, bom och betalning men... men.... äh. ;)
Kort och gott, för mig är det inte värt att lägga pengar på Viasat när det ändå bara är CL som lockar. Då kör jag heller C+ med Serie A, PL, Elitserien och NHL (som jag egentligen vill följa mer än jag gör). :)

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

ComHem Medium + Canal+ är kanon.
Då får man Viasat Sport 1, Sport Expressen, Canal+ m.m. :)

Det där är i och för sig ingen dum idé alls. Får se hur det ser ut nu när CL drar igång igen. ;)

Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Erik Juhlin: Tänkte mest på att de började ligan dåligt och Chelsea rusade iväg, men sedan vaknade Liverpool och radade upp segrar. Det var länge sedan de vann ligan iofs.

Jag tror att Liverpool kan komma ikapp Chelsea ifall om Liverpool fortsätter som de gjort stora delar av hösten och Chelsea tappar. Hoppas. (y)

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Erik Juhlin skrev:

ComHem Medium + Canal+ är kanon.
Då får man Viasat Sport 1, Sport Expressen, Canal+ m.m. :)

Vad man INTE ska ha är Tele2vision... :x :bla

250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)