Är det bekräftat att det blir Wikegård och Södergren i HCZ?
Dynamiska duon...
Isåfall blir det kul att se ifall Wikegård kör på i gammal god stil, eller om han mjuknar lite när han har att göra med noobs. Måste säga att jag är grymt imponerad at Hyséns stil när han tar sig an killarna i FCZ.
FCZ
25 svar · 1 476 visningar · startad av bymarie · sida 2 av 2
Frågan, av bymarie
Någon som följer det? Sökte här efter en tråd men hittade inget. I allafall så är det ju väldigt pinsamt nu, man ser ju verkligen att spelarna springer undan för att FCZ ska kunna göra mål. Pinsamt...
Läs frågan i sin helhet →Ekström skrev:
Wikegård och Södergren? Shit. Kan ju bara bli bra.
Wikegård kan jag hålla med om vore bra, han säger vad han tycker iaf.
Men Södergren? Nänä, Salming! :e
Unkdor skrev:
Är det bekräftat att det blir Wikegård och Södergren i HCZ?
Dynamiska duon...
Isåfall blir det kul att se ifall Wikegård kör på i gammal god stil, eller om han mjuknar lite när han har att göra med noobs. Måste säga att jag är grymt imponerad at Hyséns stil när han tar sig an killarna i FCZ.
Nja, det var bara mitt förslag till tränare, tror att de skulle göra sig ganska bra, de är bägge kända för sina käftar plus att de har som sagt en hel del meriter i ryggsäcken.
Personligen så tror jag att detta skulle bli en större succé än FCZ, dels beroende på säsong, men jag tror att de flesta har något roligt minne ifrån skridskoåkning/hockey från skolan eller om man har spelat hockey på någon nivå.
När det gäller fotboll så är det ju bara att springa efter bollen, hockey kräver ju lite mer vilket jag tror skulle skapa en hel del roliga incidenter.
Hockey kräver lite mer???
Finns många som inte gillar hockey ett dugg, kan inte se att HCZ skulle bli någon större succé.
bymarie skrev:
Hockey kräver lite mer???
Ja? Det är ju trots allt lite svårare att åka skridskor än att gå. "Bollen" är mindre och man har en klubba att hålla reda på. Dessutom måste vara starkare och ständigt vara beredd på att få en stenhård tackling i ryggen.
bymarie skrev:
kan inte se att HCZ skulle bli någon större succé.
Vi får helt enkelt dra upp tråden när serien startat. :i