webForumDet fria alternativet

Ronaldinho

Sport

6 svar · 518 visningar · startad av carl_x

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg
Frågan#1

Vad säger man efter kvällens match? Den grabben är nåt helt makalös på att behandla en boll.

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg

carl_x skrev:

Vad säger man efter kvällens match? Den grabben är nåt helt makalös på att behandla en boll.

Finner inga ord. Han är ett par klasser bättre än alla andra spelare i världen!

Medlem sedan dec. 2004290 inlägg

Heh, jag får nog lov att säga att Real's försvar säger mer om hans fart (inte minst de två sista målen), än Ronaldinho själv. Min mormor hade gjort ett bättre försvar än de idioterna. IKKE att glömma bort vem de hade att göra med ;), men ändå... patetiskt.

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Ronaldinho leker med vilket försvar som helst, men visst, Reals försvar var inte bra.

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Ronaldinho äger. Alltid kul att se såna artister på plan.

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Ta en titt på denna video: http://www.youtube.com/watch.php?v=qRjsLUy72x4

Jag har hört att den kan vara fejkad (iaf de två sista träffarna) men man vet ju inte.. makalös är han iaf. :)

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Den är fejkad. Ganska lätt att se. T.o.m. Nike har erkännt det. Dock hävdar de att de två första skotten är riktiga.
Fast jag undrar om det andra är det. Det första ser ju riktigt ut. Men å andra sidan försvinner bollen precis innan första skottet så han lär inte ha bollat sig fram till det utan det är klippt emellan...

Maradona ska ju ha gjort det på riktigt, men jag tror inte han gjorde det på volley. Lär ju vara ganska mycket svårare.

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)