webForumDet fria alternativet

Sikt i Globen

Sport

5 svar · 2 505 visningar · startad av Ode

Medlem sedan mars 2003664 inlägg
Frågan#1

Jag vet inte om den här tråden hamnar rätt men vi kör ändå. Det är såhär att som alla vet(?) så spelas VM i Innebandy i Sverige 2006. Biljetterna släpptes igår(tisdag den 25:e) och jag hade ingen aning om att innebandy var så populärt som det tydligen är. Nu till mitt lilla problem; Det finns alltså endast ett fåtal biljetter kvar till finalen och vill man sitta 2 personer bredvid varandra är det ända alternativet att köpa på sektion C 8-10 (dvs långt upp till vänster som ni ser här: Globen) Det jag nu vill är att någon som har varit i Globen skall uppskatta hur bra man kan följa en match i innebandy från den sektionen, och om det är värt att betala 250 kronor per person för en sådan plats.

Tack på förhand!

Medlem sedan mars 2000402 inlägg

Hej!

Oj, jag läste också det där på innebandy.se att de var röj efter biljetterna. Har inte suttit där själv och tittat, men vet de som har och det kan vara värt att sitta där för stämningen. Dock inte för att se och uppleva matchen egentligen. Det är riktigt högt upp.

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Tror det var nån av B-sektionerna jag satt på och kollade på hockey för ett par år sedan och det var väl kanske helt lätt att följa ordentligt...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Om jag fattat det rätt är det gamla sektion 7 och det är för all del skapligt högt upp med branta läktare, men att följa en innebandymatch ska nog inte vara några problem - såtillvida att man inte är nybörjare på att följa den lilla bollen (ofta som ett vitt streck)... ;)

Medlem sedan mars 2003664 inlägg

Tack! Det blir biljetter där...

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Eftersom jag inte gillar höga höjder undviker jag helst att sitta där uppe. Det är dock inget som helst fel på utsikten.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)