altackMedlem sedan feb. 20042 594 inlägg
altack skrev:
BlueSaint skrev:
Samtidigt måste man ha förmågan att kunna utnyttja sitt stora bollinnehav. Det återstår att se om Sverige kan det...
England kunde det inte i alla fall.
Inte Sverige heller. Fan, vi var så mycket bättre. :l Nåja, T&T lär inte kunna stå emot hela matchen, men nog hade man förväntat sig lite mer av första halvlek. :p
Min tidigare fråga om bollinnehavet visade sig vara jävligt berättigad. Det är helt jävla sanslöst att man fortfarande inte låter Kim spela från start. Sverige är så otroligt överskattade, men det är förmodligen bara jag som har insett det.
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJymdis a.k.a. Bosse Hansson? ;)
KK@llenMedlem sedan mars 20032 667 inlägg
Jymdis skrev:
Nu är VM över...
Tack! En Vitrysslandsmatch på fotbollsvis. :OO
PS. web-tor, älskar du VM ännu? ;)
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggNu är det kört! Minst 4 poäng mot England och Paraguay annars är vi totalt körda.
BlueSaint skrev:
Nu kör vi över Trinidad och Tobago!
Mmmm...
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag kan inte låta bli att tycka illa om lag om T&T som går in med inställningen att plocka en pinne genom att mygla och dra ut på tiden vid varenda tillfälle som ges. Dessutom, för andra gången på två matcher nu i VM så kutar domaren halva planen ner till en myglande målvakt - för att ge en tillsägelse! Upp med kortet för fan, matchen tappar ju en halvminut till bara där och målvakten får sitt jobb gjort än mer! Idiotiskt! (n)
0-0 är en stor jävla besvikelse.
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggFY #¤#!!*##!!!!!!!
Så j***a besviken... :x
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
Dryden skrev:
Dessutom, för andra gången på två matcher nu i VM så kutar domaren halva planen ner till en myglande målvakt - för att ge en tillsägelse!
Instämmer helt, hur svårt ska det vara? Varför är det så svårt att plocka upp ett gult kort helvette vid detta tillfälle.
Dryden skrev:
0-0 är en stor jävla besvikelse.
Ja, man skäms! Fy fasen vad ruttet det känns nu. :bla
Jag var redan innan skeptisk till dem som påstod att vi skulle slå trinidad & tobago med flera mål. Varför? Sverige har underpresterat de senaste träningsmatcherna och inte haft ett fungerande spel. Nu gick det åt helvette och av någon anledning fick jag denna känsla redan efter att första halvlek var över...
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Tråkigt även att se när en av T&T-spelarna lägger sig när stoptiden börjar. Fördröjer spelet en 30-40 sekunder för att han "måste" bäras av planen, för att sedan precis efter komma in i spelet igen och springa som aldrig förr. :(
Compusa skrev:
Nu är det kört! Minst 4 poäng mot England och Paraguay annars är vi totalt körda.
Mmmm...
Det är inte rätt att framställa mig som en "idiot". Jag är en av få som inte har trott på det här laget...
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
BlueSaint skrev:
Det är inte rätt att framställa mig som en "idiot". Jag är en av få som inte har trott på det här laget...
Citatet var absolut inte riktat mot dig personligen! Bara ren frustration av hur det kändes innan matchen och hur det känns nu, dvs för jävligt.
Josef skrev:
Tråkigt även att se när en av T&T-spelarna lägger sig när stoptiden börjar. Fördröjer spelet en 30-40 sekunder för att han "måste" bäras av planen, för att sedan precis efter komma in i spelet igen och springa som aldrig förr. :(
Visst är det så. Samtidigt hade Sverige säkerligen gjort samma sak om man hade haft 0-0 mot exempelvis Brasilien.
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggVilken fest det här kunde ha blivit! Totalt fullsmockat med svenska fans på stadion. Det känns som VM redan är över för vår del, tyvärr.
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggIn med Kim Källström från start i fortsättningen! Det känns som herr Lagerbäck alltid envisas med att gå sin egen väg. Ander Svenssor var en bra fotbollsspelare. I dagsläget är hand alldeles för seg. Var jag ensam om att notera hur långsamt han rörde sig med bollen?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Japp. VM är över. Jag är hemskt besviken... Var det ett av 60 lag som gått vidare till slutspel efter att ha förlorat mot en kass nation?
Källström borde som Compusa skriver, spela från start nästa gång. Han är en riktig stjärna som verkligen vill spela fotboll. Till skillnad från Svensson som alltid dribblar bort sig själv. :(
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inlägg
Compusa skrev:
Var jag ensam om att notera hur långsamt han rörde sig med bollen?
Nej, även Ljungberg var ofta seg som sirap med bollen.
Compusa skrev:
In med Kim Källström från start i fortsättningen! Det känns som herr Lagerbäck alltid envisas med att gå sin egen väg. Ander Svenssor var en bra fotbollsspelare. I dagsläget är hand alldeles för seg. Var jag ensam om att notera hur långsamt han rörde sig med bollen?
Det verkar bara som att vi Djurgårdare har insett att Kim ska spela från start. Det är som jag har skrivit tidigare, helt jävla otroligt, att man inte satsar på en relativt ung spelare som är på väg uppåt i sin karriär. Anders Svensson är på nedgång och spelar i Elfsborg...