Fotbolls-VM 2006, Tyskland
935 svar · 31 859 visningar · startad av JAreMANNEN · sida 11 av 47
Frågan, av JAreMANNEN
Tycker att det är dags att lyfta fram detta nu :) Inte minst för att FIFA's första biljettsläpp-period är över. Det kommer fyra ytterligare perioder då man kan boka biljetter via FIFA: 1 Maj 2005 till 15 November 2005 1 December 2005 till 15 Januari 2006 1 Februari 2006 till 15 April 2006 1 Maj 2006 till 9 Juli 2006. Svenska fotbollsförbundet kommer endast att sälja biljetter om Sverige tar sig
Läs frågan i sin helhet →BlueSaint skrev:
Jag menar att vi Djurgårdare har hävdat att Kim ska få spela från start en längre tid nu.
Menar du på något sätt att ni Djurgårdare vet så himla mycket mer om Kim Källströms kapacitet bara för att han spelat för er ett antal säsonger några år tillbaka? Det där köper jag inte för fem öre. Jag tyckte Kim Källström skulle vara ordinarie redan under EM i Portugal. Anders Svensson hade sin topp under och innan VM 2002, sedan dess tycker jag det har gått trögt för honom. Kim Källström är en bättre spelare på många sätt. Anders Svensson är tyvärr en spelare som inte är bra under press och motgång. In med Kim Källström från start mot Paraguay nu för bövelen.
Angående Markus Allbäck så tycker jag han såg otroligt het ut! Det är jädrigt synd att vi inte har plats för tre forwards, men jag tycker inte att varken Zlatan ska petas redan nu. En till chans bör de ha tillsammans. Allbäck är en riktigt bra inhoppare och det är i så fall bättre om de slänger in honom i 65:e minuten om det går trögt mot Paraguay.
För övrigt tycker jag det skulle vara intressant att se Kim Källström och Anders Svensson tillsammans centralt, men det verkar jag vara ensam om?
Compusa skrev:
Menar du på något sätt att ni Djurgårdare vet så himla mycket mer om Kim Källströms kapacitet bara för att han spelat för er ett antal säsonger några år tillbaka? Det där köper jag inte för fem öre. Jag tyckte Kim Källström skulle vara ordinarie redan under EM i Portugal. Anders Svensson hade sin topp under och innan VM 2002, sedan dess tycker jag det har gått trögt för honom. Kim Källström är en bättre spelare på många sätt. Anders Svensson är tyvärr en spelare som inte är bra under press och motgång. In med Kim Källström från start mot Paraguay nu för bövelen.
Angående Markus Allbäck så tycker jag han såg otroligt het ut! Det är jädrigt synd att vi inte har plats för tre forwards, men jag tycker inte att varken Zlatan ska petas redan nu. En till chans bör de ha tillsammans. Allbäck är en riktigt bra inhoppare och det är i så fall bättre om de slänger in honom i 65:e minuten om det går trögt mot Paraguay.
För övrigt tycker jag det skulle vara intressant att se Kim Källström och Anders Svensson tillsammans centralt, men det verkar jag vara ensam om?
Vi vet säkerligen inte mer om hans kapacitet än andra. Däremot är vi så trollbundna av Kim efter hans prestationer i DIF. Därför har vi velat ha med honom i startelvan en längre tid nu... ;)
BlueSaint skrev:
Vi vet säkerligen inte mer om hans kapacitet än andra. Däremot är vi så trollbundna av Kim efter hans prestationer i DIF. Därför har vi velat ha med honom i startelvan en längre tid nu... ;)
Ska man resonera så är jag rätt nöjd nu. Jag menar, vi har ju både Lucic, Edman och Mellberg i backlinjen... :e ;)
Det har varit riktigt kul att se Australien så här långt. Viduka är en stor favoritspelare hos mig, dock väldigt skadebenägen.
Jag är så jävla missnöjd med att jobba just nu. Aningen missnöjd med streamad webb-tv också.
Australien - Japan är bästa matchen sen inledningsmatchen med Tyskland - Costa Rica!
Japans mål tycker jag var godkänt. Jag tror de tar hem den här matchen. Ett mål till ligger ju i luften.
silfver skrev:
Australien - Japan är bästa matchen sen inledningsmatchen med Tyskland - Costa Rica!
Japans mål tycker jag var godkänt. Jag tror de tar hem den här matchen. Ett mål till ligger ju i luften.
Japan kommer helt säkert att få hyggliga möjligheter till kontringar. Jag hoppas och tror dock att Australien får in en kvittering. ;)
Men helvete då! Jag lackar! :bla (n)
BlueSaint skrev:
Japan kommer helt säkert att få hyggliga möjligheter till kontringar. Jag hoppas och tror dock att Australien får in en kvittering. ;)
Där kom också den rättvisa kvitteringen!
woooooo...NU snackar vi Australien :D
Tror nog att Cahill lirar från start nästa match :)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Vilken grupp är det som kallas dödens grupp? Är det den som Sverige är med i?
Jag är mest likgiltig. Tur man kan se på repriser.
Helt sjuk avslutning altså...hehe
Det här var "The Socceroos" verkligen värda!
nitro2k01 skrev:
Det var den gruppen som kallades dödens grupp vm 2002. Då var det Argentina, England, Nigeria & Sverige. Detta VM:s upplaga är dödens grupp mest Argentina, Holland, Serbien/Montenegro, Elfenbenskusten.
nitro2k01 skrev:
Nej, det är Grupp C som är Dödens Grupp:
Argentina
Holland
Elfenbenskusten
Serbien/Montenegro
Shit vilken vändning! snacka om grymt! Det är bara att gratta Australien.
Det här var en riktigt bra match! :bire