Ja, i Sverige är det uppenbarligen bara Canal+ som har rättigheterna (sällan det är flera kanaler som har en och samma match) så i morgon blir det till att bänka sig framför TV:n. ;)
Som jag förstod det kirrades dessa rättigheter rätt sent med tanke på att media bara för någon vecka sedan gick ut och skrev att inga bolag/TV-kanaler hade köpt några rättigheter överhuvudtaget. Vad det är för sanningshalt i de skriverierna låter jag dock vara osagt, det jag vet däremot är att C+ började med trailers i mitten av förra veckan. Vad nu det har för betydelse. ;)
Det löste sig. Tack till sveahof :) Bra match var det också. Matchvaliteten gick dessyutom hand i hand med antalet öl som beställdes in. Reservation lämnas för övriga faktorer som kan ha påverkat mätningen.
Direksändning? Jag hittar inte matchen hos dem i någon tablå så du får gärna komma med någon källa. :)
Sorry, men läste inte här förrän nu, nu hjälper nog det jag säger:P De sa det på kanalen själv (tror det är den "nordiska" versionen ibland är det svenska kommentatorer) + visade "trailer"/reklam..
312 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25