Då har vägen till SuperBowl XXXIX börjat och 2 matcher idag och 2 imorgon...
och själva SuperBowl XXXIX spelas i Jacksonville, Florida den 6 Februari 2005.
13 svar · 857 visningar · startad av Esen
Lagom till NFL slutspelet så flyttar man och blev då av med ViasatSport1 där matcherna visas...
Men jag får lita på att någon snäll här på wF rapporterar vad som händer under matcherna som kommer sändas direkt med start den 8 Januari :)
Men tyvärr så lyckades inte Giants ta sig till slutspel iår heller, Efter en bra start som slutar med enbart förluster, Men om det nu ska vara någon tröst så vann dom den sista matchen för säsongen...
Let´s Go Giants - 2005/06
Då har vägen till SuperBowl XXXIX börjat och 2 matcher idag och 2 imorgon...
och själva SuperBowl XXXIX spelas i Jacksonville, Florida den 6 Februari 2005.
Hade tänkt att försöka spana in matcherna ikväll men undrar om jag orkar med, verkar ha dragit på mig en mildare form av autism då jag får svårt att koncentrera mig om det tar för lång tid eller är för händelselöst, då dyker zappfingret fram...
;)
Steelers - Jets 20-17
Jets kicker brände två FG lägen i 2nd Q. Matchen gick till övertid och Jets kunde inte förvalta sin tid med bollen och kom aldrig till FG läge och fick punta. Steelers spelade mycket springspel och hittade luckor och kunde ta sig fram till 33yard linjen och fixa kakan med ett FG.
Överlag så såg Steelers bäst ut på planen.
Då var det klart, Det blir åter igen New England Patriots och laget dom ställs emot e Philadelphia Eagles...
Eagles som bara har varit i Super Bowl en gång år 1981 och förlorade den matchen, Patriots däremot vann förra året och har varit i Super Bowl 3 gånger dom 4 senaste åren...
Tyvärr så måste jag nog säga att jag tror att Patriots vinner iår igen...
Sådär, Nu e det bara 1 timme kvar till sändningen börjar och 1 och 30 tills Super Bowl XXXIX börjar...
Matchen sänds LIVE på ZTV och ere någon mer än jag som ska se matchen?
Esen skrev:
Sådär, Nu e det bara 1 timme kvar till sändningen börjar och 1 och 30 tills Super Bowl XXXIX börjar...
Matchen sänds LIVE på ZTV och ere någon mer än jag som ska se matchen?
Jag kommer att slänga ett öga på matchen.
Har min Patriotströja på mig, fixat popcorn och marshmallows, dregglar och fantiserar om Janet. Känns fett american!
Bara 20 min kvar nu...
Freestyler skrev:
Har min Patriotströja på mig, fixat popcorn och marshmallows, dregglar och fantiserar om Janet. Känns fett american!
Bara 20 min kvar nu...
Synd bara att dom inte fick möta riktiga motståndare...
Let´s Go Giants...
Har försökt sova i över en timme, blir knäckebröd och NFL istället för sömn.
Okkido skrev:
Har försökt sova i över en timme, blir knäckebröd och NFL istället för sömn.
Då gör du som 1 miljard andra personer :)
Fast det e nog bara du som käkar kneckebröd ;)
Lite oväntat så tog Eagles ledningen med 0-7
Hepp, somnade ni? :(