webForumDet fria alternativet

Henke!

Sport

9 svar · 339 visningar · startad av filippo

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg
Frågan#1

Tråkigt med Henke! Får Guldbollen så blir han skadad...
Jag tycker att man i Sverige skall dela ut guldbollen till någon riktig sopa i stället. Titta hur det har gått för de tidigare vinnarna av guldbollen. Brolin bröt foten, Henke bröt benet, Patrik Andersson skadades, Hedman bänkades och nu Henke igen. Mitt förslag är att någon i AIK får guldbollen nästa år... :OO ;)

Medlem sedan sep. 20041 551 inlägg

Absolut :bire

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Trist, men hypen kring ett eventuellt karriärslut tror jag inte på. Det enda som stoppar honom är att han inte blir fullt frisk. Så, blir han helt återställd, vilket rapporterna hittills verkar tyda på, så kommer att komma tillbaka, precis som när han bröt benet. :)

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Vi får hoppas att han kommer tillbaka starkare och bättre än någonsin. :)

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Med tanke på hur fort han läkte benbrottet så ska han nog inte kasta in handduken ännu!
Vi får hoppas att han blir frisk snabbt och inte ger upp för lätt.

Medlem sedan dec. 2003244 inlägg

Det logiska vore väl att ge guldbollen till någon som spelar i något av landslagen i sveriges VM-kvalgrupp? :birp

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Oroväckande är det dock att han inte hävdat att han inte kommer tillbaka. Han brukar ju komma tillbaka när han sagt att han inte ska det ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Riktigt tråkigt! :(

Medlem sedan okt. 2004260 inlägg

Gubben är gammal! Tvek om han kan komma tillbaka till samma standard igen.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Barcelonas läkare har hela tiden hävdat att han har en kropp motsvarande en 25-åring, vilket talar för en comeback för Henrik. Sen minns vi även hans snabba läkningsprocess vid benbrottet för några år sen.

Att han nu har fått förlängt ytterligare ett år med Barcelona talar även det för honom. Han behöver inte stressa sig fram i rehabiliteringen.

252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)