4-0 låter troligt. Kommer dock inte se matchen då det är nationsderby i World Cup :p Kläm finnarna!
Senare ikväll drar VM-kvalet igång och Sverige ställs i första matchen mot Malta. Jag tippar på att det blir en säker seger med 4-0. :)
181 svar · 5 744 visningar · startad av BlueSaint
Senare ikväll drar VM-kvalet igång och Sverige ställs i första matchen mot Malta. Jag tippar på att det blir en säker seger med 4-0. :)
4-0 låter troligt. Kommer dock inte se matchen då det är nationsderby i World Cup :p Kläm finnarna!
Sverige ska naturligtvis slå Malta, och förhoppningsvis blir det en lättnads storseger som inleder det här kvalet. BlueSaints tips på 4-0 låter helt klart vettigt.
/start (vilket ger http://www.proffs.com/kval2006/start ) ;)
Sverige leder programenligt mot Malta. :)
Norge har gjort 1-0 på Sicilien mot Italien, blott en minut spelad. :l
1 Malta - Sverige......... 0 - 3 Säker seger för Sverige.
2 Österrike - England..(20.30) 0 - 1 Detta är bra, Svennis behöver segrar för att få vara kvar.
3 Italien - Norge........... 0 - 1 hmmm hoppas Itlien vinner, ser inte bra ut (än)...
4 Danmark - Ukraina.....(20) 1 - 1 Danskarna verkar ha problem....
12 Albanien - Grekland........ 2 - 0 Grekernas seger i EM var bara ett svar på deras defensiv och yttligare ett fall för dopade Greker. Våga vägra Grekland!
filippo skrev:
2 Österrike - England..(20.30) 0 - 1 Detta är bra, Svennis behöver segrar för att få vara kvar.
Han lär nog få vara kvar ändå. Jag tror inte att engelsmännen är så kortsiktiga när det gäller Mr Eriksson.
Filippo skrev:
12 Albanien - Grekland........ 2 - 0 Grekernas seger i EM var bara ett svar på deras defensiv och yttligare ett fall för dopade Greker. Våga vägra Grekland!
Fråga till Rydén-bröder: Kan ni inte ens heja på Norge mot Italien? Är Italien ert favoritlandslag också?
Dryden skrev:
Han lär nog få vara kvar ändå. Jag tror inte att engelsmännen är så kortsiktiga när det gäller Mr Eriksson.
Man vet aldrig med England, de verkar vilja spraka folk hur som helst...
Dryden skrev:
- Gillade inte du Grekland i EM?
- Dopade greker ska man nog inte uttala sig om, såvida man inte har något att gå på. Vilda privata spekulationer tagna ur luften är tyvärr inte gångbart i det här fallet. Grekland vann EM, ingen verkar ha testats positivt och därmed verkar de ha vunnit enligt de regler som finns.
Efter OS så har det börjat OSa illa om all Grekisk idrott, när man ser vilken syn tränare och ledare och inte minst folket har så har jag ändrat åsikt om Grekland och all dess idrott. Tyckte de var kul att de vann EM, men de tyckte jag då, efter cirkusen OS så har är Grekland för min del inte värda något.
@nders skrev:
Fråga till Rydén-bröder: Kan ni inte ens heja på Norge mot Italien? Är Italien ert favoritlandslag också?
Norge? Skojar du med mig? §jr ;)
Efter Sverige så ja, då är det Italien (och England) som "gäller".
filippo: Snacka om att vända kappan efter vinden. :l
Äh, glöm att jag frågade. :/
@nders skrev:
Aldrig, jag höll på Italien i EM och fortsätter så även nu. Sedan så vill jag att de går bra för Svennis, men det är bara av den anledningen.
Dryden skrev:
Snacka om att vända kappan efter vinden. :l
Jag tyckte de var kul att Grekerna vann före Portugal, men deras syn på dopning under OS gör att de knappast lär ha mitt stöd oavsett hur det går. Världen jobbar mot dopning utom Grekerna de jobbar för...
Italien är No.1 för mig, jag lär inte ha problem med "annat slutpelslag" nästa gång då Italienarna går hela vägen! :bire
Då hoppas jag att Italien förlorar alla matcher och alla italienare bryter höger lårbenshals.
1 Malta - Sverige......... 0 - 4 Säker seger för Sverige.
2 Österrike - England..(20.30) 0 - 2 Detta är mycket bra!
3 Italien - Norge........... 1 - 1 Italien kommer igen, jag tror de vinner detta!
4 Danmark - Ukraina.....(20) 1 - 1 Danskarna verkar ha problem....
12 Albanien - Grekland........ 2 - 1 Jaja låt dem göra ett tröstmål!
Danmark-Ukraina är redan färdigspelad.
Österrike-England står nu 2-2. :)
BlueSaint skrev:
Österrike-England står nu 2-2. :)
Va fan pysslar de med? Åkte de hem innan matchen var slut? :q :bla x( :x
6-0 till Sverige nu.
Henrik Larsson fixade 7-0 genom en fin frispark! :D
AVGÅ SVENNIS!
Hade England vunnit hade jag dragit in 900 spänn på lången... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGHHHH!