Juventus nästa...
204 svar · 5 739 visningar · startad av Esen · sida 2 av 11
Frågan, av Esen
Nu e Djurgården klar att möta Juventus nästa vecka i CL kvalet... De e bara att önska Djurgården lycka till nere i Italien...
Läs frågan i sin helhet →Nu har 1200 stycken bokat sin resa, på första dagen! Otroligt. :D
Hmm...jag är kluven, vet inte vilket lag jag ska hålla på...hmm... :OO
Synd att man inte kan åka...
marja skrev:
Med tanke på Loggan du har under din bild så kan det inte vara så svårt...
Vad du en gör, lyssna inte på Dryden ;)
Kom igen nu Marja! Vad fasen tror du Del Piero säger om du sitter och inte håller på hans lag? Jag tror att han kommer att få både en och två tårar i sina små söta ögon. Den stora frågan är ju då; kan du verkligen leva med det?
Skit i DIF! De kan du hålla på i Allsvenskan och Superettan. §jr
Del Piero är tyvärr inte den spelaren han en gång var, jag är väldigt besviken på honom.
BlueSaint skrev:
Del Piero är tyvärr inte den spelaren han en gång var, jag är väldigt besviken på honom.
Han gjorde ingen bra säsong den som gick nu men det får väl skyllas på diverse skador som han tydligen aldrig blev kvitt.
marja skrev:
Du kommer ångra dig ifall du lyssnar på Dryden sen när Djurgården går vidare i CL och Juve får spela UEFA Cupen...
Esen skrev:
... sen när Djurgården går vidare i CL och Juve får spela UEFA Cupen...
:L :moose Jo precis. Ärligt talat så tror jag inte att DIF kommer att ha en suck. Tyvärr för svensk fotboll så kommer alltså våra allsvenska representanter än en gång få respass innan det roliga ens har börjat. Det är bara att inse, svensk klubbfotboll kan bara hävda sig på hemmaplan - för där har vi inget val. ;)
Jag tippar nog på att DIF mycket väl kan hålla tajt till en början på delle Alpi men när det väl gäller så plockar Juventus fram kapaciteten och vinner. Då tror jag inte ens att andra matchens hemmaplan och 30000 hängivna supportrar på Råsunda kan hjälpa DIF. Må hända att det är med knappa siffror men går vidare gör Juve hur som helst, även om DIF kan roffa åt sig en oavgjord match.
Dryden skrev:
Esen skrev:
... sen när Djurgården går vidare i CL och Juve får spela UEFA Cupen...
:L :moose Jo precis. Ärligt talat så tror jag inte att DIF kommer att ha en suck. Tyvärr för svensk fotboll så kommer alltså våra allsvenska representanter än en gång få respass innan det roliga ens har börjat. Det är bara att inse, svensk klubbfotboll kan bara hävda sig på hemmaplan - för där har vi inget val. ;)
Jag tippar nog på att DIF mycket väl kan hålla tajt till en början på delle Alpi men när det väl gäller så plockar Juventus fram kapaciteten och vinner. Då tror jag inte ens att andra matchens hemmaplan och 30000 hängivna supportrar på Råsunda kan hjälpa DIF. Må hända att det är med knappa siffror men går vidare gör Juve hur som helst, även om DIF kan roffa åt sig en oavgjord match.
Allvarligt talat, det är rent ut sagt pinsamt om vi lyckas slå ut Juventus. :)
Så länge inte Djurgården har åkt ut så tror jag dom vinner...
Sen spelar det ingen roll mot vilka dom spelar...
Så länge det finns någon % chans att vinna så e jag där och hoppas att det ska gå vägen...
Större saker har hänt inom fotbollen förut så varför inte denna gången också?...
Senast: Grekland tog hem EM guldet...
Naturligtvis Esen, så tänker ju även jag när det gäller något av mina lag och ingenting är ju som bekant omöjligt. Dock försöker jag vara realistisk och till dig som DIF:are kan jag bara önska all lycka såklart. Passa på att njut för troligtvis dröjer det till sådant här motstånd kommer till Sverige igen. :l
Esen skrev:
Så länge inte Djurgården har åkt ut så tror jag dom vinner...
Sen spelar det ingen roll mot vilka dom spelar...
Så länge det finns någon % chans att vinna så e jag där och hoppas att det ska gå vägen...Större saker har hänt inom fotbollen förut så varför inte denna gången också?...
Senast: Grekland tog hem EM guldet...
Obs, skillnad där. Grekland kunde iaf spela lite fotboll.
Vad säger du Dryden, håller du med mig när jag säger att Djurgården däremot inte kan det? :birp
Dryden skrev:
Naturligtvis Esen, så tänker ju även jag när det gäller något av mina lag och ingenting är ju som bekant omöjligt. Dock försöker jag vara realistisk och till dig som DIF:are kan jag bara önska all lycka såklart. Passa på att njut för troligtvis dröjer det till sådant här motstånd kommer till Sverige igen. :l
Nja, så länge kommer det inte att dröja. Förlorar vi mot Juventus så kommer vi att få kvala till UEFA-cupen och det är i stort sett bara bra lag som vi kommer att stöta på i kvalet.

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)