Forbidden
You don't have permission to access /orient/images/ronaldo.gif on this server.
Figo
18 svar · 1 643 visningar · startad av kobranturre
Haha
Ganska kul sida med varför heter tråden Figo?
jag tyckte att den inte passade in på ronaldo. Passar in på Figo
Jag tycker den passar aldeles utmärkt på Cristiano Ronaldo, han spelar nästan precis så men den passar ganska bra på Figo också.
Underbar! ;)
Hahaha :e
Visst, Ronaldo filmar. Figo filmar mer. Konstigt att ingen har nämnt hela sketna Gli Azzurri.
Kim skrev:
Visst, Ronaldo filmar. Figo filmar mer. Konstigt att ingen har nämnt hela sketna Gli Azzurri.
Ingen nämnde dem för att vi trodde det var en självklarhet att även dem var inräknade ;)
Vill även lägga till Arjen Robben med i listan
haha :e
kobranturre skrev:
Kim skrev:
Ingen nämnde dem för att vi trodde det var en självklarhet att även dem var inräknade ;)
För att du såg honom filma i EM? Är det den enda fotboll du sett? Finns gott om andra kålsupare...
oelbal skrev:
kobranturre skrev:
Kim skrev:
För att du såg honom filma i EM? Är det den enda fotboll du sett? Finns gott om andra kålsupare...
Jepp har faktiskt bara sett honom i em. Jag fölljer fotboll men har inte så stor koll på holländsk. Varsågod och räkna upp namn
Klassikern, cantona passar även han in
Min bestämda åsikt är att Pipo Inzaghi och Salihamidzic i rent preventivt syfte ska ha gult kort för filmning redan innan matchstart. :x
BlueSaint skrev:
Hehe. :L
Bulgaren Hristo Stoitchkov kanske passar in bra i det här ämnet?
Var det inte rätt logiskt att han blev utvisad delvis på grund av det i sin sista stora landslagsturnéring?
Har bestämt för mig att så var fallet i hans sista match i EM 2000.
Dryden skrev:
BlueSaint skrev:
Hehe. :L
Bulgaren Hristo Stoitchkov kanske passar in bra i det här ämnet?
Var det inte rätt logiskt att han blev utvisad delvis på grund av det i sin sista stora landslagsturnéring?
Har bestämt för mig att så var fallet i hans sista match i EM 2000.
Var det inte rumänen Hagi som slutade sin karriär så? Jag är dock inte alls säker.
Zwery Zen skrev:
Dryden skrev:
Har bestämt för mig att så var fallet i hans sista match i EM 2000.Var det inte rumänen Hagi som slutade sin karriär så? Jag är dock inte alls säker.
Så var det ja. Jag blandade ihop dem. Sorry.