Federer seglar upp som en stark segerkandidat efter sin mycket imponerade seger över Keifer idag!
Så var vi igång igen! Denna underbara turnering på det brunt guldglänsande gruset! Agassi ute, vem vinner då? Coria, Federer? Vad säger ni?
17 svar · 529 visningar · startad av P
Så var vi igång igen! Denna underbara turnering på det brunt guldglänsande gruset! Agassi ute, vem vinner då? Coria, Federer? Vad säger ni?
Federer seglar upp som en stark segerkandidat efter sin mycket imponerade seger över Keifer idag!
Systrarna Willaims utslagna, trodde aldig de skulle få stryk så lätt. Coria leder 2-0 i set över Moya, ser ut att bli en argentinare i Semi, men Moya är stark...
Som vanligt bara jag som skriver här ;)
Sitter och ser Gadio mot Hewitt och förvånas över den extrema toppspinnen Gaudio har i sin forehand! Underbar!
Synd att Moya blev utslagen. :(
Gaston Gaudio tog hem turneringen! Vilken härlig final det var. :)
BlueSaint skrev:
Verkligen, tycker synd om Coria dock...
P skrev:
BlueSaint skrev:
Verkligen, tycker synd om Coria dock...
Jag tycker också synd om honom, det var tråkigt att han fick kramp. :l
På tal om Gaston Gaudio, han kommer till Swedish Open Båstad och spelar i kommande vecka. Jag ska själv följa turneringen på plats och det ska bli riktigt kul att se Gaudio live. :)
Får se om jag kanske köper biljetter till finalen eller semin. :)
Jag tycker definitivt att du ska göra det, Swedish Open i Båstad är verkligen en underbar turnering. Man har fått ett riktigt bra startfält med Moya, Gaudio, Nadal, Pim-Pim med flera. :)
Jo, jag känner till det. Var dock några år sen jag senast var och kollade live...
Hoppas Filip Prpic kommer vara med. Har för mig att han kanske skulle få ett wildcard, men annars kvala in.
För några år sen så kvalade han in genom att överraskande slå Markus Hipfl... :)
Erik Juhlin skrev:
För några år sen så kvalade han in genom att överraskande slå Markus Hipfl... :)
Det kommer jag ihåg, det var en stor sensation. Prpic har dock inte fått något av de tre wildcarden som delats ut till årets turnering.
Första dagen av Synsam Swedish Open 2004 är avverkad. Robin Söderling var den enda svensken idag som lyckades vinna sin match, de övriga tre förlorade.
Fortsättning följer imorgon. ;)
Robin Söderling mot Gaston Gaudio i semifinal imorgon, en riktig läckerbit med andra ord! ;)
Gaston Gaudio är klar för final i Synsam Swedish Open 2004. I finalen ställs han mot den regerande mästaren Mariano Zabaleta som precis som Gaudio är från Argentina.