Håller precis på att planera semestern och fick precis reda på att vi har fått biljetter till ett slutsålt YankeeStadium (Alltid slutsålt försig, Men extra svårt att få tag i biljetter när Yankees möter RedSox, Endast svartamarknan som gäller)
Men som sakt var, matchen jag ska gå på e mellan Yankees och RedSox, Eftesom jag följer alla Yankees matcher på nätet så ska det bli extra kul att se dom live och speciellt i den stora arenan som YankeeStadium...
Nej, det har jag uppenbarligen glömt. Har du någon källa som verifierar ditt påståendes sanningshalt?
För övrigt; Yankees verkar faktiskt inte vara något annat än ett gäng sillstrypare som kanske borde syssla med distriktsmästerskap i virkning istället för att ranta runt efter bollar och slagträn. Och så har de givetvis fel färger på tröjorna.
Om de har fel färger på tröjorna är det naturligtvis blårandiga. :p
Skämt åsido, jag var i Hubert H Humphrey-domen för tio år sen och såg Minnesota Twins möta nåt snegäng och det var klart mäktigt. :)
För övrigt brukar jag och en polare svara "Yankee Stadium, how may I help you?" när den ene ringer till den andre. Fråga mig inte varför, det har bara blivit så. :e
Ett råd, ta inte med dig en dyr väska som du inte kan tänkas slänga, hade biljetter till exakt samma derby men i Boson. Kommer till stadion, har en tom axelväska och vakten vid ingången skriker, "Noooo baaags on the baaaallgaaame". Han vägrar släppa in mig trots att jag påpekar att väskan är tom, mannen före i kön har en kameraväska och han kommer in. Skulle inte hinna till hotellet för att lämna den så vi sålde våra biljetter för ett lågt pris till en lirare som köpte biljetter utanför.
Ett råd, ta inte med dig en dyr väska som du inte kan tänkas slänga, hade biljetter till exakt samma derby men i Boson. Kommer till stadion, har en tom axelväska och vakten vid ingången skriker, "Noooo baaags on the baaaallgaaame". Han vägrar släppa in mig trots att jag påpekar att väskan är tom, mannen före i kön har en kameraväska och han kommer in. Skulle inte hinna till hotellet för att lämna den så vi sålde våra biljetter för ett lågt pris till en lirare som köpte biljetter utanför.
Otur, ska tänka på det när jag åker, Som tur var så brukar jag inte ha väska, Så det bör inte bli något problem...
En fråga: varför hade du en TOM väska med dig? Och varför slängde du den inte? Skulle aldrig missat matchen för en väskas skull?