Lucic är ju given på vänsterbacken.
Erik Edman har inte varit dålig, men Lucic är precis som oelbal sa en gammal räv som har rutin. Ni minns väl hans berömda "rush" på vänsterkanten i Vm 2002 mot England(?), kommer ihåg när vi satt i soffan å såg det..."-Vad gör han, vad gör han.." :e
Weeeeeeee, våran Henke!
34 svar · 997 visningar · startad av JAreMANNEN · sida 2 av 2
Frågan, av JAreMANNEN
Han är tillbaka, vår rastaman, vår kelgris, vår allas Henrik "Henke" Larsson!!! Fy bubblan vad skönt det va å höra :) Portugal, here we come........ <http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,470710,00.html>
Läs frågan i sin helhet →JAreMANNEN skrev:
Ni minns väl hans berömda "rush" på vänsterkanten i Vm 2002 mot England(?), kommer ihåg när vi satt i soffan å såg det..."-Vad gör han, vad gör han.." :e
Hahahah, ja, jag trodde att han blivit tokig. Han höll ju på att göra mål t.o.m! :L :e
Härligt att han ställer upp! :D
Kul att Henke ställer upp! Jag trodde faktiskt inte att han skulle göra det. Nu har vi ett bra anfallspar med Zlatan och Henke.
BlueSaint skrev:
Kul att Henke ställer upp! Jag trodde faktiskt inte att han skulle göra det. Nu har vi ett bra anfallspar med Zlatan och Henke.
Yes!
Zlatan har tyngden och tekniken.
Henke har snabbheten och vassa avslut.
Kan inte bli bättre :)
JAreMANNEN skrev:
BlueSaint skrev:
Yes!
Zlatan har tyngden och tekniken.
Henke har snabbheten och vassa avslut.Kan inte bli bättre :)
Jepp. Hoppas nu bara att de får vara skadefria! :)
Nu får vi inte se Mats Gren i EM mao? :(
Jag trodde faktiskt att han inte skulle in i landslaget igen. Men självklart är Henke tokbra att ha med nu i EM! Alltid kul med spelare som har sådan klass som Henke. :D
---------larsson - zlatan-------
ljungberg - svensson - chippen
------------ källström -----------
edman - jakobsson alt svensson - mellberg - lucic
isaksson mellan stolpisarna :e
bassebhu:
med andra ord håller vi med varandra till 100%!
Mycket roligt för svensk fotboll!! :D
Jag håller med alla att det är bra att han kommer till EM, men däremot så tycker jag det mest för att vi inte har nåt bra alternativ till honom. Jag tror inte att han kommer att bli någon frälsare utan bara en bra spelare som kan göra mål.