Det låter väl utmärkt med Beckham som manager? Det skulle säkert gå åt fanders på nolltid! §e ;)
Premier League 2004/2005
277 svar · 5 450 visningar · startad av :stefan: · sida 2 av 14
Frågan, av :stefan:
Letade aktuell tråd, men hittade ingen, so here we go! Manchester Uniter - Liverpool 0-1. Så underbart! Måhända på straff, men Pool vann mot sketna Man U, det är det enda som räknas! :birp Nu får Arsenal och Chelsea göra upp om titeln medan Liverpool rycker från Villa i serien... :)
Läs frågan i sin helhet →Imorgon är det äntligen dags! Premiär, Leicester City-West Ham i Coca-Cola Football League Championship. :)
För er som inte vet så har engelska division 1 bytt namn till just Coca-Cola Football League Championship.
BlueSaint skrev:
För er som inte vet så har engelska division 1 bytt namn till just Coca-Cola Football League Championship.
:L :P Allt kan köpas vet ni väl, hur töntigt det än må låta. Fast om fem år så känns det hur normalt som helst.
Dryden skrev:
BlueSaint skrev:
:L :P Allt kan köpas vet ni väl, hur töntigt det än må låta. Fast om fem år så känns det hur normalt som helst.
Man undrar just hur länge det kommer att dröja innan Allsvenskan byter namn. :OO
Nä fy fan vad mesigt.. Div 1 är inte Div 1 i England längre, utan nåt jävla Coca-Cola-trams? Men shit... :l :x :bla
m_soderlund skrev:
Nä fy fan vad mesigt.. Div 1 är inte Div 1 i England längre, utan nåt jävla Coca-Cola-trams? Men shit... :l :x :bla
Japp, tyvärr är det den bistra sanningen. :)
Nu är premiären avklarad, resultat 0-0.
BlueSaint skrev:
Nu är premiären avklarad.
Ja, det är den och för första gången under min karriär som Coventrysupporter så är de i serieledning. :)
BlueSaint skrev:
Det är den inte alls, premiären är om en vecka då Liverpool slår Tottenham borta!
Ge faan i att försöka degradera min fina Premier Leaguetråd till nåt Cocacolatrams! ;) :e
Esen skrev:
Vad menar ni med något "Coca-Cola-trams"
Har Englands DIV 1 byt namn eller?
Japp. Dom har bytt namn från Nationwide Division One, till Coca-Cola Championship. Division två, heter numera Coca-Cola League One och Division tre, heter Coca-Cola League two. Ganska trist måste jag allt säga.
Canal+ sänder en sjutusans massa matcher nästa lördag! Tror jag räknade till fem sist gång jag kollade. :)
Dryden skrev:
Canal+ sänder en sjutusans massa matcher nästa lördag! Tror jag räknade till fem sist gång jag kollade. :)
Sex till och med, det är endast två stycken som de inte visar, men sen så är de inte live allihopa förstås.
Esen skrev:
Du kanske ska gå igenom hela tråden innan du frågar något sånt där?
:stefan: skrev:
BlueSaint skrev:
Det är den inte alls, premiären är om en vecka då Liverpool slår Tottenham borta!
Ge faan i att försöka degradera min fina Premier Leaguetråd till nåt Cocacolatrams! ;) :e
Jag tyckte att det var onödigt att starta en helt ny tråd, men om det här inte passar så kan jag självklart göra det.
BlueSaint skrev:
Esen skrev:
Du kanske ska gå igenom hela tråden innan du frågar något sånt där?
Men det kanska inte e varje gång man har tid och ork att gå igenom alla inläggen...
Såg detta:
"Nä fy fan vad mesigt.. Div 1 är inte Div 1 i England längre, utan nåt jävla Coca-Cola-trams? Men shit..."
och därför undrade vad han menade och därför fråga de jag...
Sen att du hade skrivit det lite längre upp e ju lite svårt att veta...
Men det känns ju skönt att veta att du går igenom alla inläggen i alla trådar du läser...
Orkar man inte ens titta igenom en tråd på cirka två sidor så har man då inte mycket till ork.
BlueSaint skrev:
Orkar man inte ens titta igenom en tråd på cirka två sidor så har man då inte mycket till ork.
Kanske det, Men ska man göra det på alla trådar man kollar i så blir det ganska mycket...
Esen skrev:
BlueSaint skrev:
Kanske det, Men ska man g�ra det p� alla tr�dar man kollar i s� blir det ganska mycket...
Det har jag aldrig sagt att du ska göra, det enda jag begärde av dig var att du skulle titta igenom den här tråden som inte alls är lång.
Strunt samma. :)
Är det någon mer än jag som ska kolla på Community Shield, Arsenal-United från Millennium Stadium? Matchen sänds direkt på Viasat Sport 1 med start klockan 15:55.
BlueSaint skrev:
Det har jag aldrig sagt att du ska göra, det enda jag begärde av dig var att du skulle titta igenom den här tråden som inte alls är lång.
Strunt samma. :)
Är det någon mer än jag som ska kolla på Community Shield, Arsenal-United från Millennium Stadium? Matchen sänds direkt på Viasat Sport 1 med start klockan 15:55.
Det jag menar e att det e inte bara denna tråd som råkade ha svaret på en fråga, Och om man "måsta" kolla igenom alla trådar innan man postar ett inlägg så blir det lite segt i längden....
Men håller med, Nu struntar vi e denna diskution...
PS. Matchen e på i bakgrunden och kollar ibland...