webForumDet fria alternativet

Allsvenskan 2004

Sport

355 svar · 7 733 visningar · startad av BlueSaint · sida 9 av 18

Frågan, av BlueSaint

Allsvenskan i fotboll drog äntligen igång i helgen. Jag tänkte eftersom vi har en tråd med Elitserien i ishockey så måste vi självfallet ha en tråd med Allsvenskan. Djurgården tappade snöpligt poäng i gårdagens match mot Trelleborg. Det känns väldigt surt med tanke på att vi ledde matchen tills det bara återstod någon minut. Domarens insats orkar jag knappt kommentera. Feldömd utvisning, hands på

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

filippo skrev:

BlueSaint skrev:

Riktigt skön seger mot Örebro med 2-0. Johan Arnengs mål var inte alls dumt, det liknar lite det skottet som han drog iväg mot Juventus. :)

Snyggt mål! Men DIF hade tur idag som fick med 3 poäng ;)

Så mycket otur och stolpe ut som vi har haft den här säsongen så är vi faktiskt värda lite tur. ;)

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

BlueSaint skrev:

filippo skrev:

BlueSaint skrev:

Riktigt skön seger mot Örebro med 2-0. Johan Arnengs mål var inte alls dumt, det liknar lite det skottet som han drog iväg mot Juventus. :)

Snyggt mål! Men DIF hade tur idag som fick med 3 poäng ;)

Så mycket otur och stolpe ut som vi har haft den här säsongen så är vi faktiskt värda lite tur. ;)

Så länge DIF håller bakom Blåvitt så får dom ha så mycket tur som helst! Eftersom IFK kommer att vinna i år så kan DIF gärna komma tvåa ;)

IFK kommer vi inte ikapp så det behöver du inte oroa dig för.

Det var riktigt skönt att vi lyckades besegra Bajen igår! Nu har vi tre raka segrar och vi tittar uppåt i tabellen. :)

Jag skulle vilja ha lite hjalp av nan har idag:
Jag vill veta resultaten ifran dagens matcher samt de tre topplagens poang.
Vore valdigt glad om detta gick att ordna. Ni kan skicka sms till +39 340 715 36 33
Tack pa forhand! /Filippo

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

filippo skrev:

Vore valdigt glad om detta gick att ordna. Ni kan skicka sms till +39 340 715 36 33

Har inte Internetcaféet öppet så länge? ;)

Dryden skrev:

filippo skrev:

Har inte Internetcaféet öppet så länge? ;)

Tja, de kanske de har men inte mina 60 min..... ;)

Jag har nu sett resultaten och det var inget jag ville se! Bara 0-0 mot Gnaget..... x( :bla

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

filippo skrev:

Jag har nu sett resultaten och det var inget jag ville se! Bara 0-0 mot Gnaget..... x( :bla

Tyvärr var det inte slutresultatet... I näst sista matchminuten dök Håkan Svensson ned och räddade ett hårt inlägg, varvid Niklas Sandberg fick returen på sig - och bollen studsade i mål.
Återigen torsk på ett självmål! :x

Jag som trodde vi hade fyllt oturskvoten för flera år framåt. :(

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Fy fanken vad gött med ännu en seger!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Tusan att Malmö skulle plocka tre pinnar mot Djurgården idag, nu gick de ju upp i topp bara för det. Helt klart onödigt. ;)

På torsdag sitter jag på Råsunda och ser derbyt mellan AIK-Djurgården. Ska bli trevligt (samt att jag ska få förhansspela lite FIFA 2005! ;) )!

Dryden skrev:

Tusan att Malmö skulle plocka tre pinnar mot Djurgården idag, nu gick de ju upp i topp bara för det. Helt klart onödigt. ;)

På torsdag sitter jag på Råsunda och ser derbyt mellan AIK-Djurgården. Ska bli trevligt (samt att jag ska få förhansspela lite FIFA 2005! ;) )!

Mycket väntad förlust.

Äääh, kryss mot Elfsborg... :l

:stefan: skrev:

Äääh, kryss mot Elfsborg... :l

Går inge bra nu för AIK, var några killar på flyget igår som minst sagt oroade! :OO

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Dryden skrev:

Ärlig talat så var det väl alldrig något snack... sjukt bra spelade ifif. §e

Mc Fetto skrev:

Dryden skrev:

Jag kan inte hålla med om att Malmö spelade "sjukt" bra. Det var snarare så att Malmö spelade bra och Djurgården spelade pinsamt dåligt.

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

BlueSaint skrev:

Mc Fetto skrev:

Dryden skrev:

Jag kan inte hålla med om att Malmö spelade "sjukt" bra. Det var snarare så att Malmö spelade bra och Djurgården spelade pinsamt dåligt.

Nä det är givetvis upp till var och en... ;)

SVT Text skrev:

FOTBOLL Djurgårdens förre guldtränare Zoran Lukic längtar tillbaka till sidlinjen. -Jag skulle inte tveka en sekund att ta över AIK, säger Lukic till Aftonbladet.

Hoppla.

SVT Text skrev:

FOTBOLL Djurgårdens förre guldtränare Zoran Lukic längtar tillbaka till sidlinjen. -Jag skulle inte tveka en sekund att ta över AIK, säger Lukic till Aftonbladet.

Hoppla.

Väldigt märkligt uttalande. :l

BlueSaint skrev:

SVT Text skrev:

Hoppla.

Väldigt märkligt uttalande. :l

Är han desperat eller självmordskandidat? :q :OO

298 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
170 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)