filippo skrev:
BlueSaint skrev:
Riktigt skön seger mot Örebro med 2-0. Johan Arnengs mål var inte alls dumt, det liknar lite det skottet som han drog iväg mot Juventus. :)
Snyggt mål! Men DIF hade tur idag som fick med 3 poäng ;)
Så mycket otur och stolpe ut som vi har haft den här säsongen så är vi faktiskt värda lite tur. ;)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
BlueSaint skrev:
filippo skrev:
BlueSaint skrev:
Riktigt skön seger mot Örebro med 2-0. Johan Arnengs mål var inte alls dumt, det liknar lite det skottet som han drog iväg mot Juventus. :)
Snyggt mål! Men DIF hade tur idag som fick med 3 poäng ;)
Så mycket otur och stolpe ut som vi har haft den här säsongen så är vi faktiskt värda lite tur. ;)
Så länge DIF håller bakom Blåvitt så får dom ha så mycket tur som helst! Eftersom IFK kommer att vinna i år så kan DIF gärna komma tvåa ;)
IFK kommer vi inte ikapp så det behöver du inte oroa dig för.
Det var riktigt skönt att vi lyckades besegra Bajen igår! Nu har vi tre raka segrar och vi tittar uppåt i tabellen. :)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inläggJag skulle vilja ha lite hjalp av nan har idag:
Jag vill veta resultaten ifran dagens matcher samt de tre topplagens poang.
Vore valdigt glad om detta gick att ordna. Ni kan skicka sms till +39 340 715 36 33
Tack pa forhand! /Filippo
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
filippo skrev:
Jag skulle vilja ha lite hjalp av nan har idag:
Vore valdigt glad om detta gick att ordna. Ni kan skicka sms till +39 340 715 36 33
Har inte Internetcaféet öppet så länge? ;)
Dryden skrev:
filippo skrev:
Jag skulle vilja ha lite hjalp av nan har idag:
Har inte Internetcaféet öppet så länge? ;)
Tja, de kanske de har men inte mina 60 min..... ;)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inläggJag har nu sett resultaten och det var inget jag ville se! Bara 0-0 mot Gnaget..... x( :bla
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
filippo skrev:
Jag har nu sett resultaten och det var inget jag ville se! Bara 0-0 mot Gnaget..... x( :bla
Tyvärr var det inte slutresultatet... I näst sista matchminuten dök Håkan Svensson ned och räddade ett hårt inlägg, varvid Niklas Sandberg fick returen på sig - och bollen studsade i mål.
Återigen torsk på ett självmål! :x
Jag som trodde vi hade fyllt oturskvoten för flera år framåt. :(
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggFy fanken vad gött med ännu en seger!
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggTusan att Malmö skulle plocka tre pinnar mot Djurgården idag, nu gick de ju upp i topp bara för det. Helt klart onödigt. ;)
På torsdag sitter jag på Råsunda och ser derbyt mellan AIK-Djurgården. Ska bli trevligt (samt att jag ska få förhansspela lite FIFA 2005! ;) )!
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggÄääh, kryss mot Elfsborg... :l
:stefan: skrev:
Äääh, kryss mot Elfsborg... :l
Går inge bra nu för AIK, var några killar på flyget igår som minst sagt oroade! :OO
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inlägg
Dryden skrev:
Tusan att Malmö skulle plocka tre pinnar mot Djurgården idag, nu gick de ju upp i topp bara för det. Helt klart onödigt. ;)
Ärlig talat så var det väl alldrig något snack... sjukt bra spelade ifif. §e
Mc Fetto skrev:
Dryden skrev:
Tusan att Malmö skulle plocka tre pinnar mot Djurgården idag, nu gick de ju upp i topp bara för det. Helt klart onödigt. ;)
Jag kan inte hålla med om att Malmö spelade "sjukt" bra. Det var snarare så att Malmö spelade bra och Djurgården spelade pinsamt dåligt.
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inlägg
BlueSaint skrev:
Mc Fetto skrev:
Dryden skrev:
Jag kan inte hålla med om att Malmö spelade "sjukt" bra. Det var snarare så att Malmö spelade bra och Djurgården spelade pinsamt dåligt.
Nä det är givetvis upp till var och en... ;)
SVT Text skrev:
FOTBOLL Djurgårdens förre guldtränare Zoran Lukic längtar tillbaka till sidlinjen. -Jag skulle inte tveka en sekund att ta över AIK, säger Lukic till Aftonbladet.
Hoppla.
Väldigt märkligt uttalande. :l
BlueSaint skrev:
SVT Text skrev:
FOTBOLL Djurgårdens förre guldtränare Zoran Lukic längtar tillbaka till sidlinjen. -Jag skulle inte tveka en sekund att ta över AIK, säger Lukic till Aftonbladet.
Hoppla.
Väldigt märkligt uttalande. :l
Är han desperat eller självmordskandidat? :q :OO