Det är också roligt om man går in på Anna Kinbergs hemsida och klickar på länken "Klicka här för att se vad jag gör ohh har gjort i riksdagen". Vad hitta man då?
Sidan kan inte visas
:e
3 svar · 488 visningar · startad av UlfT
Intressant att få ta del av vissa politikers sexfantasier: http://www.clickredirect.com/mailimg/studioanna/sa_0201_web.asp?txttipper=anna.kinberg@minmail.net
Det är också roligt om man går in på Anna Kinbergs hemsida och klickar på länken "Klicka här för att se vad jag gör ohh har gjort i riksdagen". Vad hitta man då?
Sidan kan inte visas
:e
lustigt :)
Citat från hemsidan:
"I kväll, torsdag 22 augusti, bjuder S-kandidaten Jan-Emanuel Johansson på alkohol på Sturecompagniet. Där får man vara till sent och ta en cigarett om man vill. Men det vill Jan-Emanuels kompisar i riksdagen förbjuda. De har bekämpat nattöppet, de vill inte ha fria öppettider och de har beslutat att totalförbjuda rökning på krogen redan om ett år.
- Är man rädd om krogen borde man vara rädd för Jan-Emanuel, och rösta på någon som inte vill hindra dig att vara där."
Inte för att jag sympatiserar med moderaterna, men tycker ändå att det fann en liten poäng i det nämnde i raderna ovan.