webForumDet fria alternativet

Dennis Lyxen

Politik & samhälle

6 svar · 431 visningar · startad av Beatbox

Medlem sedan okt. 20013 217 inlägg
Frågan#1

the-teacup.... känner du Dennis ? Är det den Dennis som kommer från Umeå ?

// BeatBox

------------------
"Mörkrets gärningar, förekommer även på dagen"

Sixten Landby

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Vad är det för fel på mail :q

------------------
/Tor
www.tor.nu

the-teacup nämnde Dennis i ett annat inlägg och jag frågade om the-teacup om det är samma Dennis som jag tänker på men jag fick inget svar.

// BeatBox

------------------

Sixten Landby

Medlem sedan aug. 2001512 inlägg

Godmorgon alla glada människor.
Jajamänsan det är den fd.sångaren i Refused som jag tänker på.Fast jag upptänkte han när jag hörde han sjunga i TINC och the lost patrol.
Liksom jag har aldrig hört vad han har sjunger om i Refused textena (jag hör inte ett skit om vad människor sjunger i andra hardcoreband heller...) och det är väll ändå ett grundkrav man ställa på musiken att man hör vad de sjunger.Speciellet när bandet har budskap.

------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty

Jag gick högstadiet samtidigt som Dennis så honom glömmer jag inte i första taget.

// BeatBox

------------------

Sixten Landby

Medlem sedan aug. 2001512 inlägg

Nu har du väckt min nyfikenhet.Jag har sett han på en del konsärer när han har uppträtt och jag blev så impad av hans kondis.Det var liksom up och ner fram och tillbacka i liksom 110 km verkade som samtidig som han sjöng(okey skrek)och sen orkade karln prata mellan låtarn ochså.jag hade dött efter typ en låt.....(en timme tror jag att ders konsärer är)

------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty

[Redigerat av the-teacup den 12 nov 2001]

Jag kan väl säga som så att jag är allt annat än impad av honom. Han och hans "gäng" mobbade mig hela högstadiet. :-( Han kanske är annorlunda nu... han har i alla fall satt spår i mitt liv och dessa är inte positiva direkt.

// BeatBox

------------------

Sixten Landby

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)