Redan när pojken bara var någon vecka la hon en filtöver munnen på honom och tryckte med handen ovanpå. Det har hon gjort med alla sina barn. Hon har också
släppt ett av dem i barnvagn nerför en stentrappa
Hon har också hittat på mängder av sjukdomssymptom på sina barn så att de utsatts för omfattande, ofta plågsamma,
läkarundersökningar. Raden med onödiga blodprov, lavemang, sprutor, mediciner och röntgenundersökningar är lång.
I en del kända fall har kvinnan injicerat menstruationsblod
eller avföring i sitt barn
Mikaelas första pojke dog tidigt av blodförgiftning på grund av tarmbakterier. Även den tredje pojken har haft tarmbakterier i urinen, men Mikaela förnekar att hon skulle ha haft någonting med dessa infektioner att göra. Kvinnor som ertappats med "Münchhausen by proxy" erkänner
nästan aldrig, inte ens när de får se videofilmer där de misshandlar sina barn.
Mikaela mår bra när barnen är på sjukhus.
Därför har hon misshandlat dem och hittat på falska sjukdomssymptom.
Nu vill hon ha hjälp - men hon erbjuds bara två timmars samtal i veckan.
Ingen polisanmälan, ingen tvångs-vård, inget behandlingshem.
- En vecka har 168 timmar. Vad ska jag göra med de andra 166.
--------------------
Alltså att hitta tarmbakterier som bara finns runt anal-öppningen
och i ändtarmen i ett barns blod är mycket osannolikt,
jag tycker själv det låter tvivelaktigt att det inte skulle vara så
att hon faktiskt har injicerat bajs i det stackars barnets blod .
T.o.m det 3:e barnet hade tarmbakterier i blodet, men lyckligtvis
klarade sig den stackarn från att dö. jag mår så jävla illa när jag läste
att folk och psyket,socialen och hon själv tycker synd om henne!!.
Varför straffas hon inte för barnmisshandel som en man hade blivit.
Om en man hade gjort något sådant hade han säkerligen blivit kallad århundradets
barnamisshandlare och dömts direkt till
livstids fängelse. Men nu ser man tydligt att när det är en kvinna så görs det inte
ens en utredning om hur det stackars lilla barnet dog, inte någonting!.
Socialen tar inte ens de andra barnen ifrån henne, inte ens det gör dom!.
Tänk om det hade varit en man!, då hade dom åkt ögonblickligen det vet man ju.
Och hur fan kan hon gå ut i Aftonbladet och klaga
på att hon mår så dåligt att hon måste misshandla sina barn för att må bra,
och sen tycka synd om sig själv för att HON inte får någon vård.
Och att aftonbladet tar hennes parti när hon är en grym barnamisshandlare gör mig spyfärdig. Det är fasansfullt och äckligt. Är det ingen som tänker på de stackars barnen som tvingas leva med henne?. Hon misshandlar sina barn men socialen och psyket gör inte ett skit, ingen polisanmäler fastän dom vet om det. Det är istället synd om henne för att hon känner behov att misshandla sina barn. Jag tycker Sverige är en feministdiktatur där kvinnor ALLTID är offer, spelar ingen roll vilka hemska brott de än gör, de är ALLTID OFFER, det bevisas ju nu.
Du jag forstar din avsky for vad hon har gjort. Det vande sig i magen nar jag laste om nagra av sakerna som hon hade gjort mot barnen.
Hon har en sjukdom. En kand sjukdom dar enbart, eller nastan enbart, kvinnor drabbas. Hon ar mentalt stord helt enkelt. Hon borde dessutom bli intagen nagonstans och inte komma ut igen. Den har sjukdomen forsvinner inte. Den sitter i huvudet. Det kommer inte att hjalpa henne att fa samtalstarapi, for personer med munchhausens sjukdom erkanner aldrig vad dom gjort, och kan darmed inte bli hjalpta.
Men att ga fran det till att saga
Sverige är en feministdiktatur där kvinnor ALLTID är offer, spelar ingen roll vilka hemska brott de än gör, de är ALLTID OFFER, det bevisas ju nu.
ar lite extremt.
Istallet for att dra alla over en kam, och havda att alla kvinnor ar offer...och "kommer undan" med allt... Gor nagonting aktivt. Engagera dig politiskt, se till att mer pengar satsas pa psykvarden i Sverige. Se till att uppmarksamma socialnamnden i din kommun om att det finns saker runt omkring oss som maste tas pa allvar.
Jag tycker ocksa att detta ar fruktansvart och ingenting kan rattfardigas med en diagnos. Men det kan forklaras. Det hjalper inte henne, hennes barn, andra barn i liknande situationer och andra mentalt storda nar du haver ur dig hyfsat obefogade saker om "feminist sverige".
Mer pengar at psykvarden sa att manniskor som "Mikaela", man och kvinnor, inte kan fa tillfalle att skada andra (bade vuxna och barn), eller sig sjalv, mer.
Hmmm,det var som jag läste en artikel i Blek som handlade om våld mot kvinnor."Normen" är ju att män slår kvinnor,men det finns ju många fall som faller utanför den rammen. tex i ett lesbiska fall där den ena kvinnan slår den andre kvinnan,bögar där den ena manen slår den andre manenb och hetrosexuella fall där kvinna slår manen (han får inte mycket hjälp,stackan.)
Så istället kan man säga att den som har makt den slår den som inte har makt
------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty
Om det är bevis för något så skulle jag vilja påstå att det är ett bevis för att vi fortfarande lever i ett gubbsamhälle, domstolarna och övriga rättsväsendet består till stor del av äldre män som växt upp i ett samhälle där synen på kvinnnan var något mer...erhm konservativ än vad den är idag.
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
-Alex DeLarge in "A Clockwork Orange"
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25