webForumDet fria alternativet

Är detta politik?

Politik & samhälle

10 svar · 793 visningar · startad av Lasp

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg
Frågan#1

Idag har wF "begåvats" med ett par nya debattsugna medlemmar.
Jag tror att politik är en viktig del av vårt samhälle, men det jag har sett idag på wF, hör hemma någon annanstans. :(
Så för första gången säger jag inte välkommen till wF utan snarare "Tack för Fisken" :OO
Personligen tror jag att det är den infekterade debatten som framförallt Danne V har underhållit som har dragit hit dessa nykomlingar.
Så jag lägger nog wF i träda under en tid §e
Tack och God Natt! :bla

Medlem sedan jan. 20022 440 inlägg

Jag håller med Lasp i frågan. Personligen tycker jag att vi kunde lägga ner alla forum som inte har med datorer och utveckling att göra :)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

men det finns ju mycket stollar, måste man läsa trådar man inte gillar?! Jag brukar själv undvika vissa trådar :)

Medlem sedan dec. 20051 420 inlägg

Lasp skrev:

Personligen tror jag att det är den infekterade debatten som framförallt Danne V har underhållit som har dragit hit dessa nykomlingar.

Håller med.
Kan erkänna att Danne_V drar fram de värsta sidorna hos mig också. :l

Medlem sedan mars 200839 inlägg

HAHA ja säger då det.....

Medlem sedan jan. 20022 440 inlägg

Eftersom personliga påhopp är förbjudna i webforum så tänker jag inte uttrycka några åsikter om danne_v ;)

En liten sak bara, då det uppenbarlgen finns folk som ogillar att det finns folk med olika åsikter. Varför ha ett forum om saker o ting då alla ska tycka lika om allt...blir nog rätt trist debatt då, A: tycker att ett + ett = 4 o alla andra håller med.

som en omröstning med ett alternativ det är då rätt B...

Sen står det ju i namnet "Det fria alternativet"

Stå på dig Danne v

Medlem sedan dec. 20051 420 inlägg

orco skrev:

En liten sak bara, då det uppenbarlgen finns folk som ogillar att det finns folk med olika åsikter.

Det handlar om att föra debatt på en civiliserad, trevlig och kvalitativ nivå.

Ok som jag ser har iallafall inte jag vart otrevlig mot någon inne på detta forum,
vad danne v gjort har jag dessvärre ingen aning om tog åt mig av klagan om nya debattörer..............................

jag är iallafall ärlig om mina åsikter...

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Lasp skrev:

Briljant, Lennart. Självklart är det mitt fel. :OO Det verkar inte ha gått in att det krävs fler än en part för att en diskussion över huvud taget ska kunna existera....

CatZ skrev:

Eftersom personliga påhopp är förbjudna i webforum så tänker jag inte uttrycka några åsikter om danne_v ;)

Skicka ett PM eller ett mail direkt till mig om du har lust istället då.

orco skrev:

Stå på dig Danne v

Jag betackar mig för ditt stöd. Tro inte för ett ögonblick att vi står i samma ringhörna. Ditt pinsamma trams om invandring i den andra tråden har inget med mina åsikter att göra.

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Om du anser att ett inlägg bryter mot webForums regler: Rapportera inlägget.
Om du anser att en medlem upprepande gånger bryter mot reglerna: Kontakta forumledarna.
Har du åsikter om hur webForum fungerar: Posta i forumet "webForums funktioner".

Tråden stängs.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Web-Tor alternativt forumledare@webforum.nu.

Web-Tor
Moderator, webForum

849 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
550 ms — deklarationer (db)
121 ms — hämta statistik (db)
165 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
374 ms — ändringar (db)