Så, har nån anna sett på detta? Igår var det Maria Wetterberg (tror jag hon heter, nähä, Wetterstrand var det) som intervjuvades av KG och idag var det Göran Perssons tur. Här kan ni kommentera och tycka till om hur ni tyckte dom gjorde ifrån sig.
Skulle kommentera själv men jag var så trött och borstade tändernas mens Persson snackade på. Tyckte han blev lite grillad ibland bara om alla skattehöjningar.
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggOkej, ska vi försöka från början igen? Den här gången utan en diskussion kring vad partiledarna heter.
Miljöpartiets språkrör heter Maria Wetterstrand och Peter Eriksson.
Mr. N. skrev:
Okej, ska vi försöka från början igen? Den här gången utan en diskussion kring vad partiledarna heter.
Miljöpartiets språkrör heter Maria Wetterstrand och Peter Eriksson.
LOL! Den HÄR tråden ska du editera, som var helt harmlös. jeeeez. (y)
(Nej, jag har inte sett partiledarna på nyhetsmorgon)
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggDet verkar uppenbart att du har ett problem med mitt sätt att sköta forumet på, jag föreslår att du tar kontakt med forumledare@webforum.nu om det är så.
MozfanMedlem sedan okt. 2005541 inläggTitta på TV på morgonen? Det gör jag aldrig! Inte blir det mycket annars heller, men speciellt på morgonen har man definitivt annat att göra än att glo på TV? §e
Kul för SVT att de iaf har någon tittar på morgonen =)