..för att de idag kl 20 sände:
Göran Persson - 3325 dagar av makt
Äntligen börjar media kritiskt granska även det mest heliga. Givetvis kan mycket förvrängas med media, men denna dokumentär tyckte jag var en av de bättre jag sett på senare tid som handlar om svensk politik.
Trots att de tog upp ganska allvarliga punkter, tror jag att de bara rörde vid ytan. Det är på tiden att information som är vital för landets framtid blir synlig för alla.
För er som missade den hoppas jag att den går i repris snart.
Det var ju inte det roligaste programmet men måste nog erkänna att det jag såg var intressant nog för att hålla fingret borta från "zapp" knappen. Men missade tyvär större delen av programmet.
...det skulle jag vilja se också... men som vanligt missar man sånt där... inte van vid TV då man ska passa tider... och inte lyckas jag få fram när reprisen går, varken på svt.se eller tv4.se, jobbiga sidor det där...
Äntligen börjar media kritiskt granska även det mest heliga.
Tycker inte att media gjort annat än granskat Sossarna de senaste halvåret.
Vilket är just det jag menar. När SVT gjorde sina undersökande reportage inför förra valet så var det inte särskilt mycket som kom ut om sossarna. Vissa säger till och med att det var reportagen och media som vände valet från en borgerlig seger till en röd-grön. Sossarna har varit heliga länge.