webForumDet fria alternativet

Rädd....

Politik & samhälle

8 svar · 363 visningar · startad av beere

Medlem sedan feb. 200441 inlägg
Frågan#1

Jag är rädd för att livet ska bli skit på jorden när regnskogen börjar försvinna. tryck på den gröna knappen på den här sidan så räddar ni 11.4 acres. Det är gratis

Medlem sedan mars 2004754 inlägg

Passar väl inte i Politik eller?

F ö så tryckte jag på knappen.

Inte helt 110% på om detta är emot wF's regler, men om så inte är fallet så yrkar jag på att länken borde få stanna kvar.
Luras sidan inte så har den ett gott syfte,

Jo, jag vet.. jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den.. Men jag tycker att länken borde få stanna kvar, iom att den tjänar ett väldigt gott syfte. Och jag skapade verkligen inte den här tråden för att göra folk arga, men om den bryter mot reglerna så får den väl tas bort.. Ha det bra!

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Klicka, klickade, klickat! :D

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

11,4 square feet är inte riktigt samma sak som 11,4 acres. Tyckte det lät lite väl mycket. ;)

Men klickats har det gjorts i alla fall!

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Det är inte så att någon får in pengar till sin egna lilla hemmaförening istället? :OO

Om det nu är för träden så klickar jag väldigt gärna, vill bara vara säker så man inte "gratissponsrar" något onödigt

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Lofberg skrev:

Det är inte så att någon får in pengar till sin egna lilla hemmaförening istället? :OO

Man får väl förmoda att sponsorerna som betalar för dina klick, vet att de inte betalar till en bedragare. Av någon anledning har de ju valt att ställa upp för det här.

Just precis

Av någon anledning har de ju valt att ställa upp för det här.

Just precis! Och et är att rädda träden, och förresten så ber jag om ursäkt för min enhetsfelskrivning (ojdå, ett långt ord =D) Ha det!

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Re: Rädd....

beere skrev:

Jag är rädd för att livet ska bli skit på jorden när regnskogen börjar försvinna. tryck på den gröna knappen på den här sidan så räddar ni 11.4 acres. Det är gratis

Tänker göra en knapp där man skövlar 11.4 acres om man trycker på den, gratis.

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
116 ms — ändringar (db)