Gött att jag ska få provköra den på onsdag när jag har klarat min uppkörning! ;)
Min bil :)
18 svar · 1 364 visningar · startad av webtomten
Mika3l skrev:
Gött att jag ska få provköra den på onsdag när jag har klarat min uppkörning! ;)
Peppar peppar..... Lycka till med uppkörningen! Du kommer klara det galant!
Välkommen tillbaka Jesper ;) Tänk vilken slump att jag hittade dig på www.x40nordic.com! :D Såg "webtomten" och började luska lite innan jag kom fram till att det verkligen var du! :e
Som jag sagt tidigare, fräsch bil! :) och som vi gemensamt kommit fram till, rätt märke och rätt modell ;)
Mika3l skrev:
Lycka till :P
Peppar peppar..... Lycka till med uppkörningen! Du kommer klara det galant!
Välkommen tillbaka Jesper Tänk vilken slump att jag hittade dig på www.x40nordic.com! Såg "webtomten" och började luska lite innan jag kom fram till att det verkligen var du!
Som jag sagt tidigare, fräsch bil! och som vi gemensamt kommit fram till, rätt märke och rätt modell
hehe jo världen är bra liten :P
Schysst bil! Jag har en äldre sort jag :)
jajamen... K som i Kult
Grabbar, grabbar... En rostig 240 ska man ha! :e
webtomten: Att man stoppar in dunkadunka och smäcker dit kjolpaket kan jag väl förstå, men varför i hela glödheta sätta lyse under bilen..? :q
Där gör det ju ingen nytta... :e
:stefan: skrev:
Grabbar, grabbar... En rostig 240 ska man ha! :e
webtomten: Att man stoppar in dunkadunka och smäcker dit kjolpaket kan jag väl förstå, men varför i hela glödheta sätta lyse under bilen..? :q
Där gör det ju ingen nytta... :e
Går man in för o vara ortens byfåne så är det väl klart man ska ha hela kitet...
Erik Juhlin skrev:
Går man in för o vara ortens byfåne så är det väl klart man ska ha hela kitet...
typ... inte viste jag att Internet fanns SÅ långt ut på landet nu :f §jr
Snygg bil Webtomten. Har du stylat den?
Erik Juhlin skrev:
:L
Man kan ju inte nöja sig med det ena :P man måste ha allt jag har massa lysen inne i bilen också :D Så är det när man är byfåne :P
Joel: Ja det har jag gjort.
M.Cheraghi skrev:
Som jag sagt tidigare, fräsch bil! :) och som vi gemensamt kommit fram till, rätt märke och rätt modell ;)
Synd att ni inte valde en Volvo. ;)
Jo jag vet :s det är ju en Mitsubishi i grund och botten fast med ett volvo emblem :P
Den var också nice :D
jofawe skrev:
Jag ju en liten Citroen C2 VTR som är lite kryddad..
En som valt rätt märke. (y)
Citroën, pålitligt vansinniga ;)