webForumDet fria alternativet

By Marie och min polisanmälan!

Småprat

168 svar · 10 935 visningar · startad av Timmy · sida 2 av 9

Frågan, av Timmy

Jag vill först och främst säga till dom på Webforum att ni borde tänka er för innan ni låter folk posta min email och ip-nr. Flera personer vars ip-nr jag sparat har försökt knäcka min brandvägg bara för mitt ipnr stod här! Om By Marie vill abuseanmäla mig får hon göra det. Jag hotar inte henne utan jag förklarar fakta. Jag tänker inte ge henne min hemsidesadress för hon kan ändra "sin"

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Timmy: Ska du anmäla denna med? http://www.tor.nu/butter/ :e

Medlem sedan juni 2003372 inlägg

Timmy:

Eftersom hon har brutit mot lagen så blir dett självklart straffpåföljd.
Om brottet anses som milt blir påföljden böter.
Om brottet anses som grovt, eller om personen är straffad sedan tidigar blir påföljden fängelse upp till två (2) år!
Detta enligt vad polisen som tog emot min anmälan sa.

Om du ser det som självklart att hon fälls så måste du ha starka bevis. Så då borde det ju bara vara att visa dom för oss så vi blir övertygade, eller hur?

Jag drar mig tillbaka från detta forum - inte nog med att ni visar upp mitt ip-nr och emailadress, utan ni väljer sida innan jag ens fått uttrycka mig!

kom igen och uttryck dig då.. sätt igång.

Medlem sedan jan. 2000640 inlägg

hm. SCO någon? =)

Medlem sedan nov. 20039 inlägg

Html kod kan man visst skydda.

Läs lagen.

Det gör inget om dom har tagit bort mitt ip-nr - skadan är redan gjord!

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg

Dessutom tycker jag att wF-medlemmarna i den här tråden ska lugna ner sig lite och inte kasta skit mot Timmy, det gör absolut ingen nytta och ger forumet bara dålig reklam.

Så länge moderatorerna gör det dom kan för att hålla rent så har du inget att säga till om. Se bara på Flashback.

Såg att någon hade skrivit ut mitt ipnr.
Det har By Marie också gjort.

Lågt...Mycket lågt!

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Timmy, Vad är det som hindrar Bymarie ifrån att ändra sin sida utan att se din?

Timmy skrev:

Såg att någon hade skrivit ut mitt ipnr.
Det har By Marie också gjort.

Lågt...Mycket lågt!

Du ska tala om vad som är lågt? jisses...

Är jag låg som har hållt på med en design 6 timmar!
Är jag låg när jag blir besviken när någon tar min design?
Är jag låg som anmäler det?
Är jag låg när jag vill berätta för andra om hur hon sköter sina grejer?
Är jag det?

Fy fan för erat sätt att tycka synd och hålla med henne för att jag inte vill visa upp min design...
Innan jag ens fått berätta min version hade det skapats en tråd där 99% var mt mig.

Har tidigare skrivit som tydligen många inte fattar:

JAG KOMMER INTE VISA SIDAN FÖR ER ELLER HENNE!
NÄR ALLT ÄR ÖVER KOMMER JAG GLADELIGEN ATT VISA ER!

Medlem sedan maj 20021 141 inlägg

Re: By Marie och min polisanmälan!

Timmy skrev:

Jag vill först och främst säga till dom på Webforum att ni borde tänka er för innan ni låter folk posta min email och ip-nr.

Men nu är det ju inte så att varje inlägg kontrolleras innan de får visas.
IP-adressen har redigerats bort av en moderator, mycket mer kan väl inte göras.

Det spelar ingen roll!

Nu är det krig!

Du är lite löjlig när du polisanmäler det.

Om du hade postat en tråd i detta forum, där du visade upp vad du gjort, och ev likheter med hennes sida så hade vi fått en chans att välja sida. Istället så börjar du direkt skrika om polisanmälningar och annat.

Adda mig på icq 148923141 om du mot all förmodan skulle lita på att jag skulle kunna ta mig en titt på sidan, och försöka reda ut om det finns likheter eller ej.

Medlem sedan okt. 2001551 inlägg

Du har hittils inte visat någon typ av fakta som styrker det du säger, inte undra på att du får alla mot dig. Lägg fram bevis så kanske vi tror dig.

Tänk efter lite här nu, du säger att du inte vill ge ut adressen för att hon då skulle ändra på sin sida? Om fallet nu är så att hon är skylldig, tror du inte att hon vet adressen då?

Dessutom har du gjort en polisanmälan och skickat med bevis till polisen, vad gör det då att hon tar ner sidan? Du har ju fortfarande bevisen.

Medlem sedan dec. 2002789 inlägg

Timmy skrev:

Men snälla lilla du.

Om du nu har anmällt henne och visat hennes sida till polisen så kvittar det om hon ändrar sin sida. Polisen har redan sett den och har alla bevis de behöver.

Vill du att vi ska uppfatta dig seriöst? Visa då sidan så vi kan själva bestämma om hon rippat den eller inte. Innan du visar sidan så uppfattar jag detta enbart som smutskastning av henne och hoppas, verkligen hoppas, att hon anmäller dig för det.

Timmy skrev:

Är jag låg som har hållt på med en design 6 timmar!
Är jag låg när jag blir besviken när någon tar min design?
Är jag låg som anmäler det?
Är jag låg när jag vill berätta för andra om hur hon sköter sina grejer?
Är jag det?

Fy fan för erat sätt att tycka synd och hålla med henne för att jag inte vill visa upp min design...
Innan jag ens fått berätta min version hade det skapats en tråd där 99% var mt mig.

Har tidigare skrivit som tydligen många inte fattar:

Men alltså, om du har en sida som du inte vill visa någon, då spelar det väl ingen roll om bymarie gjort en som är väldigt lik eftersom ingen kommer se din ändå och om du inte besöker hennes sida så slipper du se hennes, aight? ;)

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Förlåt att jag frågar igen men jag måste få veta...

Vad är det som hindrar henne ifrån att ändra sin sida utan att se på din?

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Timmy skrev:

Men du måste väl förstå att du inte verkar särskilt trovärdig utan bevismaterial?

Skulle jag få för mig att hävda att du misshandlat mig, samtidigt som jag kategoriskt vägrar delge mina bevis, skulle jag knappast vinna några sympatier här på forumet. Det är bättre att fria än att fälla.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Som moderator vill jag påminna alla om:

§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Åtgärd: Ovan nämnda resulterar troligen i ett påpekande från Moderator/Forumledare. Vissa fall kommer att redigeras helt eller delvis.

Men personligen känns det som om det här är det löjligaste på mycket, mycket länge. Timmy, ta ett djupt andetag och försök vara resonlig nu. Vi har alla sett bymaries design och jag tror vi är många som gjort den bedömningen att en eventuell "kopia" inte uppfyller verkningsgrad nog att processa mot då det är en väldigt enkel och vanlig layout.

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg

Jag orkar inte med det här.. fattar inte vad jag har gjort den här killen..
Men det är som någon sa.. vad hindrar mig att ändra på min sida även om jag inte får se hans?
Jag står fast vid att jag har gjort min sida i mitt eget huvud.. det tog långt mer än 6 timmar som han sa att han gjorde sin på.
Så länge han inte ger mig bevis på att hans sida ens exsisterar så tar jag inte ner min...

853 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
722 ms — ändringar (db)