Tjenare!
Jag heter Petter Lindqvist, och som nog de flesta vet är jag grundare av hockeysajten www.hockeynytt.com.
Vi startades i september 2002, och jag och de andra få skribenterna genomgick en tung säsong.
Det är jobbigt när man är för få.
Det är egentligen vårat huvudproblem, det måste finnas massor som vill skriva för en rätt stor Hockeysida, men hur hittar man dem?
Någon som har tips för hur vi ska hitta fler skribenter in för nästa säsongen?
Tyvärr så är dagens människor i Sverige så snåla så att de flesta (som skriver bra) vill ha ersättning för sitt skrivande. Sen finns det ändå, en del pärlor som skriver bra och som nöjer sig med att skriva utan ersättning. Det är just det som SvenskaFans lyckats med, att dra till sig skribenter utan att ge dem lön. Lycka till med sidan i alla fall!
BlueSaint:
jag skulle vilja säga att dom som inte kan betala för en artikel som en är skriven av folk som kanske t.om har varit utbildade för det är dom som är snåla.
BlueSaint:
jag skulle vilja säga att dom som inte kan betala för en artikel som en är skriven av folk som kanske t.om har varit utbildade för det är dom som är snåla...
...eller dom som driver en ideell sida utan inkomster på sin fritid för att de tycker att det är roligt...
jojo..
men isf får man ju nöja sig med det man får så att säga, tycker det är lite illa när man hävdar att folk som är duktiga inom sitt område är snåla om dom inte gör saker gratis, istället för att få betalt för d..
Jag tycker ändå inte man kan klaga, finns det folk som gör det gratis, sure då är det bra.. Men kalla inte folk snåla för dom inte vill göra gratis arbete.
Jag tycker ändå inte man kan klaga, finns det folk som gör det gratis, sure då är det bra.. Men kalla inte folk snåla för dom inte vill göra gratis arbete.
Jaja, mitt syfte med tråden var inte att diskutera om det är snålt av mig som 14-åring att inte betala ut pengar som jag inte har till 14+ åringar för att dem skriver på hockeynytt.
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25