om jag köper en .com från joker vad måste jag mer ha då?
måste jag köpa ett webhotell hos något företag eller kan jag ha kvar min gamla vanliga hem.netlink.se/blablalba... men endå så visar den på .com???
hjälp...
------------------
P E T E R D A M A N
Grymt förtydligande av mitt förra inlägg:
Ja, om du (som disign.com) vill satsa massor med stålars på att göra ett "hett" namn eller ett tokbra brand av desajn.nu, så kan det ju gå...
Annars passar det bäst som parodi
Jag är oskyldig! Jag lovar! Skulle aldrig sno ett domännamn sådär. Var fick du den teorin ifrån att det skulle vara jag?
Akta din tunga också. Skärp språket annars säger jag till Rikard!
Okaj... Vill först säga förlåt till Freestyler efter mitt lilla påhopp... Men jag trodde nästan till 100 % att det var du. Eftersom du skrev det i ditt förra meddelande att du skulle "sno" adressen innan... Men ni måste fatta hur lack man blir när man suttit och tänkt och gjort en sida som jag kallde Desajn. sen när man kollar adressen en sista gång innan man ska köpa den så är den upptagen... Och det är ju inte så att det är någon vanlig adress som vem som helst kommer på så jag trodde ju så klart att någon hade läst detta och registrerat den snabb för att kanske sen kontakta mig och sälja den... men men... ingen som har något bra tips på vad jag ska kalla sidan nu då? kanske köper www.desajn.nu istället.. (om igen registrerar den snabbt nu. = ) )
I alla fall Sorry Freestyler.
------------------
P E T E R D A M A N
Godtar ursäkten :)
Förstår din ilska har upplevt samma sak själv och kan fatta...
Personligen är jag lite skeptisk mot NameZero. Jag tycker inte att det är bra att vem som helst gratis kan gå in och fixa en domän. Främjar "domain-napping". Men å andra sidan så tycker jag att internet ska vara fritt för alla....