webForumDet fria alternativet

Marknadsundersökning, kundklubbar/kort

Marknadsföring

3 svar · 654 visningar · startad av kristian.olsson

Medlem sedan dec. 20092 inlägg
Frågan#1

Hej alla på forumet!
Vi är två studenter vid Göteborgs universitet som för tillfället skriver en kandidatuppsats i marknadsföring. Uppsatsen handlar om hur synen på kundkort och kundklubbar inom klädbranschen är.

Vi är väldigt intresserade av att veta vad ni tycker tycker om dessa fenomen!

Resultatet av vår studie kommer att användas av Svensk handels medlemsföretag för att göra om t.ex. erbjudanden från kundklubbarna och kortens olika rabatter för att bättre passa målgruppens önskemål.

Så oavsett om du tycker att korten och klubbarna är pest och pina eller det bästa som finns här på jorden, Tyck till, din åsikt betyder mycket för oss och du har verkligen en stor möjlighet att påverka!

Självklart kostar det ingenting att medverka och du får inte heller någon jobbig reklam skickat till dig och du förblir annonym!
Om du vill veta mer om studien får ni gärna kontakta oss!
Enkäten hittar ni genom att klicka på länken nedan!

https://spreadsheets.google.com/a/student.liu.se/viewform?hl=en&formkey=dEhsY1lqR0FrampGS1RDdEhzbWRUZnc6MA

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

varför hamnar man på Linköpings Universitet när man klickar på Skapa Egen enkät?

Medlem sedan dec. 20092 inlägg

Det beror på att jag tidigare studerade vid Linköpings universitet och att Göteborgs uni ännu inte har den funktionen (vad jag vet i alla fall).

Medlem sedan dec. 20091 inlägg

Hej!

Jag intresserar mig i ämnet och funderar på att starta ett företag inom detta nästa år.. skulle vi kanske kunna höras och se hur vi eventuellt kan samarbeta för att få pressen att skriva om detta område?

Bästa hälsningar

Jakob
marketinteraction [SNABEL A] gmail punkt com

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)