Fick härom dagen en inbetalning till mitt konto på 6393kr och meddelande stog det Bankgiro Inb endast, har ingen aning om vem dom kommer ifrån, och ja vet inte att ja ska få pengar från något annat ställe än försäkringskassan, men summan stämmer inte mot det ja tror ja ska få.
Kan man på något sätt se vart pengarna kommer ifrån eller någon som varit med om liknande? Har polare som hänt likadant med dom aldrig fått veta vart pengarna kom från..
Nästan samma sak hände mig på den tiden jag drev en förening, fast det stod att det var in betalat av volvo personvagnar (nånting), ca 4000:- vill jag minnas, jag lät pengarna vara, vill dom ha tillbaka dem så hör de va sig tänkte jag. Dom hörde aldrig av sig, så pengarna kom att stötta ungdomsverksamheten här i stan. Tog det som sponsrings pengar .... :) .....
Tänkte det om du har internetbank så kan du ju betala in till postgiro och bankgiro. Då när man fyller i kontonumret så brukar kontohavarens namn dyka upp, liksom så att man vet att man betalar in till rätt person eller företag.
Om du har eller nån vän till dig har internetbank så är det väl rätt lätt att fylla i kontonumren och se vilket namn som poppar upp och sedan söka vidare på det namnet.
Annars skicka ett PM till mig så fixar jag det. :)
På jwradhe's beskrivning gissar jag att någon har gått in med pengar på ett bankkontor och satt in summan kontant på ditt konto. I det fallet finns det ju inget kontonummer som referens.
Har fortfarande inte fått reda på va de e, man kan ju inte se avsändarkonto direkt i internetbanken, men ja kan ha kommit på va pengarna kanske kommit från.
antagligen från vårt försökringsbolag till vår nu vilande vovve. tjejen ska ringa och kolla med dom och luska ifall dom möjligtvis betalat ut dessa pengar.
När jag får arvodesersättning från förbundet jag är funktionär i så står det också bara Bankgiro inb men eftersom summan är den jag äskat så vet jag ju var pengarna kommer ifrån.
251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25